Rabalder.

när man är ledig blir man gott rastlös och vill hitta på tusen saker,
men sen när det väl finns saker att göra blir man så bekväm och pjoskig och orkar liksom inte göra något ändå..
trots mina konstiga känslor så fick jag allt gjort lite idag.
tog cyklen till sanna, tog en promenad, fikade.
åkte med henne hem och bakade bröd och syltkakor och gjorde soppa.

väl hemma sen fick jag ett sånt där skönt städryck och fixade ordning på båda toaletterna, hallen och köket här hemma.
så trist bara eftersom vi är så många här hemma nu men aldrig någon som tar tag i nått.
plus att jag renbäddade sängen så de ska bli gott skönt att gå och lägga sig typ nu.

fast att jag tycker de är skönta tt bo hemma, slippa vara ensam och så.
så är de sjukt jobbigt. att liksom inte kunna ha sina saker utan att någon annan pillar i de, att andra stökar ner dör man precis städat osv...
lika mycket som jag vill börja söka lägenhet och skaffa mitt helt egna igen, lika mycket vill jag bo kvar hemma.
hoppas på nytt jobb, nya möjliheter med lite mer pengar på sparkontot. (om jag slutar shoppa)

idag va ett bakslag i mitt jobb mot framtiden.
fick reda på att fredrik har ny tjej i lördags, men tog de rätt bra då,
kändes okey då jag vet att vi gjorde rätt när vi gjorde slut och att jag inte har saknat just honom sen dess.
men idag när jag cyklade till grästorp inser jag att han sover hos henne,
försöker smyga med det då han har parkerat bilen i deras garage.
då kom paniken. magklumpen. gråten. besvikelsen. äckelkänslan. glädjen. ALLT
(jag vill fortfarande inte ha honom tillbaka)
de bara slog mig att han har ljugit för mig från första stund och att dom verkligen lätt har haft de "förhållandet" från första dagen vi gjorde slut!! eller tidigare.

Nu är jag sjukt trött.
och imorgon väntar promenad och solning tidigt. =)
07,30 ringer klockan för promenad kl 08.

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår precis känslan med det där du skriver om Fredrik...

Visserligen ringde K och talade om det men det sved hårt ändå.

Nu ville ju jag kanske inte att det skulle ta slut heller så fasen vilken smärta...

Men man kommer ju över det och det är inte honom jag vill ha idag, vet (hoppas i alla fall) att det finns någon där ute för mig och dig som är han med stort H ;)

STOR KRAM

2011-08-09 @ 11:54:58
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0