Jag måste ringa Carina!!!

alltså, den är ju bra medn inte HELA TIDEN fredrik...

nu är de jobb.. 12,45-20,15
sen får vi se...  chafför förmodligen...

Happy haloween!

KÄRRINGAR!!!!!

en dag till!
idag har de vart kaos på jobbet, säger dom..
jag och jelen tog de rätt lugnt som vanligt tycker jag.. haha
alltså, att bli gammal..... betyder det att man måste bli sur och grinig då?
att man måste bli så lat så man inte orkar gör det som måstes, utan bara små saker som inte har någon betydelse i långa loppet..???
att nervärdera oss "yngre" för att vi inte har jobbar så länge som 50 år på samma ställe, seriöst, denna dagen på jobbet har man gått och vart irriterad hela tiden.. Nästan..

Fick byta tid tack vare många sjukdomar.. så slapp iaf fredag kväll..

det bästa hittils har vart mormors lunch.. mamma, malin, lotta & mormor hade vart på bergavning idag..
phhuuu tänker på alla inblandade.. så fin människa. 
så bjöd mormor på lunc sen, och jag hann åka å äta på min rast. mmmm såå gott.
Va det!? skinksnitzel med ris, sås, kokta grönsaker å mammas gele! kan de bli bättre... mmm



ikväll, blir det idol tror jag.. några extremt konstiga typer kommer hit en sväng, risk för lite vin, kanske spel, idol,
och så har jag försökt på mig att göra Flygande Jacob, hoppas den smakar gott..

imorn är den Haloween.. whoohhoo jag tycker vi ska klä ut oss på jobbet, typ sitta i kassan med vampyrtänder, en ful peruk.. hahah hade förhöjt kvällen lite!!!
sen är de kanske kalas, är bjuden på maskerad, men eftersom jag jobbar lör kväll & söndag morgon hoppas jag nog det tyvärr.. hade en ganska hyfsad ide, men har inte lagt ner energi eftersom jag inte vill sterss fixa mig efter jobbet.... =) jag hade tänkt vara.............






ha en super skrämmande helg.. =P
//


TILLBAKA eller inte???

Jag tror änna att jag måste ta upp detta igen.. eller???
jag är lite osäker så jag får se hur det blir..

idag har de vart en seg dag på jobbet.. många sjuka så jag fick vara i spelat idag fast att det inte va meningen. inte så där jätte roligt.. 
Lunchen va lätt den bästa på väldigt länge..
att en timma kan gå så fort, bara för man skrattar i 55 min utav den.. haha Min & jelens sallad blev iaf kanon god.. =)

imorn börjar jag kl 06. så de är dax för sängen..




Emil har blivit så skön nu. sån personlighet..  =P

Godantt

RSS 2.0