immorn...

Torsdag blir de naglar...
GÖTT..


Inte min finger.. =P

// Lina igen

Lite roligt...

Idag har de vart en Halv seg dag.
från 07-11 gick jag mest runt och små pysslade, med lite papper och va ivägen för chefen.
thihi
När emma kom 11 då går vi dubbelt,
då är de riktigt roligt att jobba, man går inte själv och man har allid någon att tycka och tänka med.
men idag va ingen av oss direkt seriösa,
Emma hade grammatik problem, massa ord blev fel. lite skratt,
Och jag va allmänt störd om man får säga så..
Helt värdelör humor hade jag.
och de bästa va ju att Maja, våran egen fixare hade köpt en ny penna till jobbet,
hon klagar alltid att alla pennor försvinner..
1 ny penna. låter kanske inte så mycke men... 

image49
Den till Vänster..
Med texten.
TAPPA INTE BORT MIG


Sen har jag köpt tre nya  tavlor, rätt nöjd,
vet inte riktigt vart jag ska ha dom men de ger sig, får bli efter flytten dom sätts upp..


En av dom vet jag att syster vill ha.. =) Callan.
 

Nu blir de en duch efter jobbet.
Imorn är man ledig. Torsadag istället för Tisdag denna vecka..

Tjo & hej.
//Lina 


Vart ska jag börja??

har inte skrivit på närmare en vecka.
så vet inte vad jag ska skriva.
har väl egentligen inte hänt såå mycke..

Största händelserna är väl att vi har vart och tittat på ett hus.
Dock inte köpehus men ett hus.
Så i helgen har vi bestämt oss att  vi ska hyra de istället för lägenheten.
Så idag Måndag sa jag upp lägenheten.
Känns såå bra, ska bli gott och få något nytt ihop med fredrik, han flyttade ju in till mig så aa de blir liksom vårat mer ihop.. =)
Helt super. Ligger lite mitt emellan våra föräldrarhem, alltså lite på landet.
 ca 4km till Grästorp.
Jag har blivit lite galen, vill liksom redan slänga ner allt i lådor. så allt är klart. haha.
fast att vi inte ska flytta förän i mitten av augusti.
Huset vi ska hyra är riktigt känt för mig, min barndoms kompis bor där nu och innan bodde hennes farmor & farfar där så vi va alltid där och spelade kort och lurade av dom lite glass.
Så de ska bli roligt, och sen känner man ju hyresvärdarna.
Får låna gräsklipparn oxå. gott så slipper man panik köpa en egen. =)

Denna vecka är ju bröllopet för min chef oxå. känns lite halv jobbigt faktiskt.
har kommit på att klänningen är kanske lite kort för mig. hmm.
så får bli ett par leggings under..
och sen börjar jag få placerings ångest,
vem jag kommer få sitta brevid.
Är ju inte blyg men ändå lite liksom, blir lite obekväm om jag inte vet vad man ska prata om osv....
Men de ska bli roligt.
Frida ska göra frisyr så de blir mer fint än vanligt..

//Lina

Pyssel..

Då ska vi se vad vi kan få ihop nu på en liten stund..
Helgen va rätt lugn, jobbade lördag kväll & söndag morgon.
Så igår kväll va man rätt seg, Fredrik Hade köpt en till gitarr så de spelade när jag kom hem.
Sen testade anders & fredrik ett annat spel, ett krigs spel man va två på och hjälpte varandra. =)
Kommer ej ihåg namnet..

På förmiddagen idag har jag gjort rätt så mycke för att vara jag så här innan jobbet.
jag har Slängt alla lik som våra kompisar drack i lördags, som bara stog i vägen i köket.
Sen hann jag med att sola lite, lite kallt ute men tog cyklen till badet,
måste ha bytt rör precis för idag hände de något.
Roligt.
Kom hem och åt lite frukost.
Satte mig vid tvn med ett fotbad,
Och nu har jag duchat och ska fixa håret för jobbet. =) Handuk kankse int eär en hitt..

Förresten så va de trevligt hos ingela i lördags den lilla lilla stundden vi va där efter jobbet, va väl mest skicke bud med cig till syster. =) roligt att träffa alla dom igen spm man inte träffar för ofta..

nee nu ska de fönas och plattas..

Ha en trevlig måndag.

Puss & Hej!

//Lina

Jobb, jobb, jobb

Snart klar på jobbet för denna dag.. =)
Börjar igen imorn 07,30..
Ha en trevlig Lördagkväll..

Over and out

//Lina

Fredags Aktivitet..

Idag va jag riktigt trött när jag gick upp, har sovit konstigt inatt,
kan de va så att jag märkte vid 03 att fredrik inte kommit längre från soffan än när jag gick och la mig.. =)
Tack och lov att jag hade sov morgon och inte började förän 09.
sen väl hemma vid 17,30 så deckade både jag och fredrik i sängen när vi vilade oss med lite läsning,
jag vaknade vid 19 och fick väckt honom en halvtimme senare,
gick rund och pysslade lite, gott när deva så tyst.. =)

Nu ha vi precis ätit, pasta & pasta/skinksås, brukar bli jättegott, men hade en annan skinka än vanligt och de blev inte alls bra. fy & blä.. menmen mättare blev man.. =)

sen är detta med kvälls aktivitet, jag va sugen på att spela kubb/brännboll eller något förut,
så segt att de regnar lite då och då..
jobbar tyvärr imorn så inget jätte avancerat blir de idag..

Så vi blir nog av till mina Svärföräldrar om en stund,
och så blir de nog Hockey Matchen Sverige-Kanada 22,30
tyvärr så tror jag de blir sista "viktiga" Matchen för dom men hoppas verkligen jag har fel.. =)

Hoppas de blir en trevlig Fredag.

Hej hopp i tomteskogen
//Lina

Godmorgon, Godmorgon

idag blev jag väckt typ kl 6 av Fredrik för att jag tydligen gnisslade tänder,
har hänt alldeles för ofta nu att han säger till mig,
har tänkt att jag ska skaffa en tand skena och ha när jag sover.
Syster malin har gjort de och en kostade lite för mycke för min smala plånbok, just nu iallafall..
brukar få huvudvärk av de så jag måste nog skaffa en snart.. phuu

Gjorde lite frukost, den super goda äggmosade mackan..
mmmm

ska stax iväg till jobbet. Har frivillig arbets tid på torsdagar, men brukar alltid komma runt 10. till fikat. =)

image48

Hoppas de blir mycke sol idag. så man kan bränna lite.. =)


Tjillivippen

Tack!

Tur att sanna ringde när hon va på väg hem från jobbet sitt och ville tjata lite,
hade pratat om de i måndags så de va roligt..
Blev en stund sittandes vid fiket. tjata massa.
Trevligt. Tack för en trevlig stund..

Sen raceade jag hem men mötte svärmor och pratade lite..
kanske skulle åka dit när fredrik tränat men han kom iväg så sent så de hinns nog inte. =)

nu har jag ätit sista portionen av soppan från igår, mättar bra fast att de "bara" är vatten, Potatis & morötter.
Och så tittade jag på Du är vad du äter.
Så illa som de flesta äter/dricker i programmet gör man ju inte själv.
Skulle nog va  "roligt" med lite expert hjälp ibland så, personlig tränare m.m.
men bara man får 100 motivation själv så händer de saker de har man ju märkt.. =)


Kanske inte så extemt men liten skillnad ser man

ska ta en liten promenad nu innan F kommer hem..

Fortsatt trevlig kväll.
//Lina

Grymt Rastlös...

Huur kan de va så.. sista timmen på jobbet och ännu mer nu..
Rastlös, Rastlös, Rastlös...
finns massa att göra men samtidigt som jag vill göra massa så orkar jag inte. vill egentligen bara göra något roligt nu när man slutat tidigt. =)
Fredrik ska jobba över, inte roligt för mig.. hmmm..

Fick in den nya CENTER idag, fick smakprov förra veckan. Inget jag kan rekomendera direkt..
Center med Jordgubb, Citron & Chili smak.. inget för mig..
våga testa iaf..!!!
Orginalet är bäst..



någon med förslag som man kan göra. På tu man hand. (de är väl när man är själv va) haha

Ha en skön onsdag i de lite blåsiga sverige..

//Lina

Så duktig..

Idag har dagen rullat på bra måste jag säga..
Vaknade vid halv tio och gick för att hänga upp sista maskinen jag satte på innan sängen igår..
Sen så satt jag lite vid datorn. =)
Åkte till Tun & Bettans Livs för att sola,
lite jobbigt tyckte jag de va, har ju aldrig vart där innan för att sola men de gick huur bra som hellst,
lite segt att åka när de faktiskt finns i grästorp men fyy va mycke bättre de va. fick färg.
Där jag brukar sola blir man mest röd och sen inget alls.. så 5 Stjärnor till Bettans. =P
Sen åkte jag förbi Emma som bor i tun för att se om dom va hemma och jajjemen, stog och borstade tänderna på Axel efter Frukost/lunchen..
Blev sittandes där en timme ca, gott och slippa sitta hemma & dra.
Åkte raka vägen till Jobbet och tvättade Pojkens Bil, och fick snabb beställa GB-glass som jag glömt bort igår.. phuu annars hade vi stått glass lösa hela veckan..

På vägen från jobbet och hem som bara är 1,2km så mötte jag Jenny Och Andre, dom skulle ut och gå lite inne i stan med den lille.
såå söt han är..
Kan inte säga vem han är lik, men han hade pappans fötter sa dom. =P Alltid något.
Åkte Ställde bilen hemma och hängde med dem en runda, va så trevligt så..
blev ingen rusch promenad eftersom jenny inte direkt kan springa fram ännu. men så trevligt..

Kom hem Samtidigt som fredrik, så då kunde han följa med och handla, Hatar verkligen att handla själv, vet ej varför men de känns som om alla bara tittar på mig och tänker ("Ska hon verkligen ha de, osv...")
Så en liten tripp till hemköp på benen..

Kom hem och överraskade mig själv, har tänkt göra de länge men hoppat över så många gånger.
Mamma gjorde ofta en Grönsaks soppa, Nyttig sådan som hon använde lite som "bantar" mat, så jag kokade helt enkelt en soppa, inge avancerat men bra för att vara jag. =)
Potatis, Morötter, Purjolök & Buljong, Hur svårt kan de va.
Och kryddor & Vatten då vill säga.. Blev riktigt god, imponerat Lina!!

Nu är Fredrik och tränar, jag tänkte ta mig en snabb Promenad, iaf en 30min innan han kommer hem, för då ska jag slinga hans hår lite och funderar på att lägga en lite lite berdare i min egna lugg oxå.
kanske lite häftigt??
 Va tror ni???
är inte mycke för att färga håret annars med färg,
lite tunna blonda slinger har jag väl typ gjort tre gånger i livet men annars blir de inte så mycke mer...

Hoppas att de vart en bra tisdag.
//Lina

Biljetter & Smycken..

Idag bokades biljetter till Magnus Uggla & Jill Jonsson på Läckö i sommar.
Ska bli roligt, blev ett helt gäng.

          

Ska helgen innan på Bruce Springsteen, han kanske inte är min favorit men gav de till chefen i julklapp.
Ska börja plugga lite låtar snart..

 
Har köpt mig smyckena till bröllopet nu,
eftersom klänningen är färgglad så fick de bli lite diskreta smycken, ska oxå försöka och inte ha halsband

image43

Beroende vilken frisyr de blir så får örhängena bestämmas..

Trevlig Måndag..
//Lina

Nytt..

Pingst helgen var riktigt kanon måste jag säga...
Fredagen jobbade jag kvällen, fredrik åkte med anders till stugan, trevligt för dom..
dom två puckona hade haft en lägereld i trädgården, hmm. inte så smart..

vid 00,30 Vaknade jag av att jag fick ett mms.. =) och såå härligt.
Jenny och andre hade fått sin son.
Sååå Söt.
GRATTIS..

image37
Lille Albin


Lördagen va ju bara såå bra väder, gjorde inte så mycke, Plockade, åkte till mamma som skulle låna min gamla dammsugare...
åkte till fredriks föräldrar en sväng som blev hela kvällen med grillning och solning..

I Söndags va jag, fredrik & Rygell på Överby.
Fredrik tömde plånboken med 4000:- och rygell likaså, och jag va med som bärare.. =)
fick mig faktisk ett par skor.. =)


Ska lätt ha svarta oxå, så mjuka och sköna. och inte alls farlig för plånboken..
Sen blev de en skräckfilm mitt på dan hos Daniel och Jonna..
och sen tittade vi på Robin hood på 3an..




En Ny arbets vecka.
och den började riktigt bra.
Har en bra vecka med mitt på dagen pass och tidiga pass, inga kvällar alls.
Gjorde mitt och åkte hem och låste upp för frida.
Tjatade en massa och helt plötsligt hade man en ny frilla.
Såå skönt med kort igen, blev riktigt nöjd.
Tack Tack Tack Tack

inga jätte bra pix men så att en uppfattning kan bildas.
Hann inte lägga ner plattningen så bra.

   
TACK FRIDA.

Så nu har man duchat och börjat förbereda några maskiner tvätt, tog tid för en annan nu två timmar..
Han hade sin tvätt i torkrummet så maskinerna va hon nog färdig med.
för då slipper jag med hela min tid imorn..
 Är ju ledig imorn så då kanske man kan göra något annat innan fredrik kommer hem..

Ska gå och hyra en film nu..
Hoppas ni hade en bra pingst.

Puss & Hej!
//Lina

Tjuvat...

Namn: Lina
Födelsedag: 13 Februari

Hemstad: Grästorp
Ögonfärg: Blå/grön
Hårfärg: Naturligt Blond
Längd: 1,65??
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Biter på naglarna
Stjärntecken: Vattumann

Sko stlk:
37-39 beror på skon
Är dina föräldrar skilda: Nej
Kär?: Ja
Skor idag: Svart låg Lacksko
Din svaghet: inte tillräckligt beslutsam
Dina rädslor: Att inte vara omtckt
Mål för det här året: Att vara nöjd
Det första du tänker på när du vaknar: 
Dina bästa kännetecken: Brännskadan??
När går du och lägger dig: Mellan 23-00 på Veckan
Mest saknade minne: ??  min & Sannas kojja på altanen hemma


Favoriter

Färg: Svart
Mat: Det mesta
Sport: Bandy
Djur: Inget
Glass: Nästan alla
Godis: Lösgodis
Affär: Gina, Cubus m.m
Sallad: De mesta
Skådespelare: Mel Gibson
Låt: Just nu: Vincent - Miss blue
Bokstav: ? L
Nummer: 18
Tuggummi: Extra Professional White
Helgdag: Lördag
Årstid: vår och sommar.
Tandkrämssmak: Colgate
Radiostation: Rix FM
Parfym: Hugo Boss XX
Doft: Sommar  morgon
Kroppsdel på motsatta könet: Ansiktet


Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Vet fakiskt inte än...
Hur vill du dö: Snabbt
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ja... Lina!??
Vem är högljuddast: Sara!!
Vem får dig mest att skratta: Alla 
Vem har du känt längst: Frida Sparlund
Vem är blygast: Jag blir nog de..
När grät du mest: Inte länge sen
Den bästa känslan i världen; När allt känns 100
Värsta: Sorg
Vart vill du bo i framtiden: I ett hus på landet, helst mellan grästorp/Lidköping
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Omkresten på kroppen.. 
Hur länge tror du att du kommer leva: Länge hoppas jag..


Har du någonsin

Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Föreställt dig ditt ragg naken: Nej
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: De kan jag inte påstå
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja..
Sett en död människa: Nej.
Druckit alkohol: Klart

Ätit sushi: Nej
Varit på scen: Ja
Snattat:  Nej
Varit full: Ja
Retats: Ja men mest på skoj 
Blivit nerslagen: Nej


Du?

Svär: De händer ja
Sjunger bra: Verkligen inte
Dushar dagligen: Ja
Tycker att du är attraktiv: Händer väl ibland
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: Nej
Spelar något instrument: Nej
Äger en iPod: Ja
Går till kyrkan: När det är dop, bröllop eller liknande
Sover med gosedjur: Inte längre
För dagbok: Inte direkt.
Dansar i regn: Nej
Sjunger i duschen: Händer om jag är själv hemma


Vem var den senaste personen:

Du nuddade: Någon kund på jobbet i går kväll..
Du pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: Dennis J 
Du kramade: Fredrik
Du skällde på:  Skällde gjorde jag inte, sa till... Fredrik
Sportade med: Malin, Pia, Linnea & Tina på vårruset


Senast du:

Skrattade: En stund sedan
Grät: Här om dagen
Filmen du såg: Run fatboy run
Tuggade tuggumi: Nu
Drog ett skämt: Jag bar alyssnar på skämt.. =P

Nu kommer fredrik från skredsvik snart, ska in i duchen..
Blev ingen klippning idag heller, hon hade lovat en annan först,
Om de inte blir imorn så bokar jag tid på Måndag..
Sen blir de kostym letande..

tack Sandra för lite skrivning. =)

Kram
//Lina

Mobil blogg..

Nu ligger man ner bäddad i sängen. Helt själv.. Känns lite konstigt får jag säga. Inte ofta längre och de är faktiskt bättre på något sätt med honom här brevid. Fredrik är med anders familj i skredsvik tills imorn. Jag kunde åkt dit efter jobbet men hoppas på att bli klippt imorn när Frida vaknat.. :) en natt får vi överleva..
Hoppas på en trevlig Lördag kväll imorn med grill o så.
Ha de bra..
Nattinatt
//Lina

Väl behövlig duch...

Då va denna Torsdag över, känns i hela kroppen vill jag lova..
Och speciellt imorn tror jag.
Började på jobbet, allmänt rörigt, sen hem slänga i sig lite mat och sen blev jag hämtad av moder som skulle ha Söta barnet Hugo medans Vårruset...


Sötaste i Världen
Mötte upp malin, Linnea och hugo vid överby, gick en runda innan Pia slutade.
Åkte vidare till Vbg och parkerade bilen. och där kom alla fyra ljushuvudena på att ingen av oss hade säkerhetsnålar att fästa lappen med..
***OOOPS***


Såå långt de känns..

De löste sig, fick tag på fyra stycken och sen fick de bli en hårnål i urringningen på tröjan.. blev nice de..
Starten gick av och 5 kilometer kvar innan man fick vila... åh hej och hå..
De gick förvånansvärt bra får jag alls säga..
målgång när klockan slog
38,34.
Riktigt nöjd för inte gilla att springa/jogga som de blev  mestadels av tiden..
bra för fläsket..
En behövlig medalj och en påse med reklam mojs och de bästa av allt, FIKA PÅSEN..
Satte oss i gräset bland folkmassorna och fika. Bröd, Cider, Sallad, Skagenröra, Chees, Choklad (MÖRK), Verum hälso fil och lite mer gott.. mmm
  Sen Lämnade vi av pia vid överby igen på vägen hem, hämtade upp hugo i Ås och sen blev jag avsläppt, linnea lånade toa och tittade lägenheten.. =)

image33
TACK FÖR DETTA ÅR TJEJER:
NÄSTA ÅR BLIR DE TRÄNINGS LÄGER OCH SNYGG OUTFIT. =P

Kom hem och blev såå glad, mitt gull hade bytt sängkläder, såå mysig och söt han är..
 
Har äntligen fått mig en duch och sitter här och försöker uppdatera,
Ska gå lägga mig i den enormt sköna sängen och läsa en  ny bok jag börjat med,
läste typ 30 sidor igår och ville inte lägga ner.
Redan fast och jag är ingen bok människa..


Stephen Kings Desperation

Nu får de bli sängen, fast först sista minutrarna på hockeyn..
Sverige leder med 7-0 mot Danmark..

NattiNatt
//Lina

Början på veckan...

Såå härligt väder de har varit de lilla på veckan som har vartit.
 Man blir tvungen att bara ute, har tagit promenader på promenader på dagarna när jag vart ledig,
idag (onsdag) blev de rund forshall och "hela" grästorp..
ska ta den nya vägen runt tengene någon dag, härligt med lilla nossan brevid hela vägen..
 Ska pucha på Svärmor katarina oxå.. =)

nu håller jag på laga lunch, blir korvstroganof & pasta, enda korv rätt jag kan äta typ.
inget för korv över lag.
  


Jag har fått de stora ansvaret att köpa bröllopsprenenten till 31e maj.. spännande, som tur är så har dom gjort en bröllposdagbok på cervera, så ska åka någon dag.. blir nog på lördag.
Fredrik ska kolla/ köpa kostym då..
 Får bli mina smycken och detaljer då..

Imorrn är de VÅRRUSET som gäller, de ska bli trevligt, nästan blivit en årlig tradition för mig, syster malin & pia, iår ska linnea med och förra året va mia med.. ska bli roligt.
ska träffas innan och tjöta lite och lägga upp taktiken. Vi ska iaf va snabbare än förra året, och vi ska lätt stå i raden längre fram , för fyy va endel går sakta.. =)
kanske blir en spurt in i mål igen pia?? =P



Ne nu kokar de förfullt.
ha en bra kväl ute i solen, jag ska jobba.. =)

//Lina


Mysig Söndag...

På söndagen när vi vaknade va vi rätt så pigga ändå..
Blev ju faktiskt inte så mycke och sent igår..

Duchade så man skulle känna sig lite frächare..
Jag slog oxå på stort efter duchen, gjorde fot bad och gjorde mina fötter så lena och fina.. Tack vare att mamma säljer Aloe Vera
Så har jag köpt en body skrub, fast jag använder mest till fötter och händer..
så lent blir de..

image32

**Fot fil är ett måste till mina fötter..**


Gick till jobbet med filmer vi haft några dagar för länge liggandes, va skönt med en promenad och gott med de fina vädret.
även idag lite rastlös, men vi bestämde ganska snart att vi skulle åka på 18,30 bion ikväll och äta något innan..
 Vi blev rätt många som åkte, 7 st. de va roligt.
Åkte så vi hade tid på oss, för vi skulle äta på koppargrillen. De är ju bara föör gott.
Jag åt en Mignon alà Vänersborg.
3 fileer med grönsaker och självklart deras underbara beasås..



**mumsigt**

Vi hoppade efterrätten där, så vi gick bort till torget och köpte årets första mjukglass. tro de eller ej. så är de..
Och jag tog med lakrits stössel på.. mmmmmm



Glassigt

Vi satt utanför bion i solen och åt klart.
fredrik är som vanlijgt. han ska alltid ha de största utan att äta upp, men de gjorde inte så mycke, vi fick lite roligt åt vad han gjortde med resten av glassen...

image31

Fåglarna blev oxå glada..

När dom började släppa in i salongen va vi först på plats.. =)
IRON MAN
JAg tyckte den va lite seg i början så jag tog en Power nap på fredrik axel, hoppas ingen såg att jag sov, fredrik märkte inget så..
Annars va de lätt sevärd.

Åkte hem gick en promenad sen blev de lite i soffan och sen läggning..

Hoppas att ingen vart lika rastlös som jag i helgen.
Fast de blev en rätt lyckad helg ändå..

Nu är de en promenad som gäller och gå förbi solen.. =)
Innan jobbet.

Ha en fin Måndag.
//Lina

Frukost i Brevlådan..

Idag lördag har man varit riktig duktig...
Vaknade, låg och pratade lite med fredrik..
Kom på att de va lördag och att frukosten ligger i brevlådan och vänta. =)
Gick upp och ut för att hämta den lilla påsen..
Dukade fram frukosten medan fredrik gick och förberede för att han skulle damsuga..

image27

Tack vare Gautihod kan man i 5 Veckor varje lördag få frallor i lådan för 10:-/påse.
Så gott om man kommer ihåg dom.


De räckte med en fralla så de fick bli lite nyttigt oxå..

image28

Hallonen är fortfarande lite väl frusna men gott va de..
**mums**





Efter frukosten diskade jag direkt, så gott och få bort de,
Fredrik damsög och plockade iordning lite..

Sen fick jag ryck och skulle "fräch städa"
Rensade i duchen, skrubbade toa stolen och sånt som man borde göra typ varje veck men som man drar på, (duchen iaf.).
Fredrik hjälpte så fint till..
Ville inte ens lägga upp bilden jag tog, ne fy fy..
Hällde sen typ 3 liter kokande vatten i både duchen och i stolen, så nu är de riktigt fint.
Nästan så man måste förstöra och ta en stund hos båda.. haha




Vi ska nog iväg och köpa en till gitarr till Herot så vi kan ha en hel kväll med de någon kväll...

Annars vet jag inte va vi ska göra..

Något förslag.??
Inget med alkohol.! =) Har slutat vara sugen på de utan andledning..
fråga mig inte varför, men så är de..

Hoppas de blir en bra kväll..

//Lina

Torsdags Uppdatering...

Torsdagens metardag blev lyckad på de sätt att vi blev så många, jag som inte vart med på läänge så va de roligt, fick även med mig fredrik, men han hade väl inte sådär roligt så vi åkte hem efter skurarna och när alla andra åkte till Ingela...

Två bilder innan regnet...

                        
Fiske på Hög nivå.. =)

Några bilder I regnet..

image22

Syster Malin och Fadderbarnet Hugo i regnet..

image23

Hugo, Syster Elin, Moder Jord Och Janne i regnet..

image24

Några fler under paraplyer & Parasoll i Regnet...

image25

Synd man inte är liten och kan få sitta i kärra under paraply när de regnar...

När jag och Fredrik kom hem så tog vi en film i soffan..



Helt okey, gillar faktiskt IRINE HUSS filmerna.

Sen blev de Sängen...
 
//Lina

FISK...

ikväll blir de til såtenäs och fiska, grilla och umgås..
hoppas de håller upp från regnet bara..


ha en trevlig kväll.
//Lina

RSS 2.0