fan för de!

dagen idag va as kul...
uppe innan tuppen som sagt för attt åka iväg till partihallarna.. whiee så roligt.
och denna gång va de mycke bätre fart på de..
mysigt med macka och choklad kl 6 på morgonen bland blommor och blad...
blev allt en del, mer än anki hade tänkt sig.. =)
sen hem i ill fart innan butiken öppnade, kom iaf tio minuter före.. haha
Fick sluta kl 14 idag. sååå skönt och såå snäll som hon är.
men hann allt göra två höst dörrkransar. (glömde ta kort) och en plantering! och förbereda inför massa begravningsgrejer imorn.
två buketter, och två dekorationer.... =) och änu mera planteringar. ´whieee!


tackar Anki!
cement är min nya nich (eller hur de stavas)

efter praktiken åkte jag till huset och började städa,
tog ner de som va kvar och putsade fönster, torka av, damsög och massa.
tar längre tid än man tror, men hann så mycke jag ville idag,..  två rum helt klara!=)
nu blir de mat och sen uppackning av lite lådor, iaf kökets, de känns viktigast iaf...

gammal bild

jag på min fd chefs bröllop!

///


Praktiken!!!

Jag har praktik.
och de är jätte rooligt verkligen.. att en dag kan gå så fort. jobbar ändå 9,30-18
men de känns som man bara är där i tre timmar typ..
jag får verkligen göra allt vi tränat på och lite till.
hon är verkligen angelägen till att jag ska lära mig krukväxter som jag inte kan något om...
och imorn ska jag gå upp tidigare än tuppen för att åka med henne till partihallarna och shoppa snittblommor och lite pynt.. =)

jag har även bestämt mig för att börja söka jobb redan nu. så man har lite att komma med senare.. jag känner att jag knappt vill tillbaka till hemköp, och de är väl inte direkt något riktit mot dom personligen men bara rent för mig själv. vill ju jobba med detta nu!
Så hör ni eller vet ni någon blomssterbutik, stor som liten som behöver med folk. fast som tim anställde så vet ni att ni säger till MIG!!!
Tack!

och en helt annan sak.
detta med de väldigt intressanta val som ägde rum i sverige igår.
i lilla grästorp fick sverigedemokraterna väldigt höga siffror, så mycke att de va med på västnytt..
så de är väldigt mycke ramaskrik här i stan..
så får man se hur de blir..
jag som är så okunnig lägger mig inte i alls!!

Nu har vi äntligen kört sista lasset på saker från huset. ska bara hämta tvn idag-.
och vi har även fixat bort mycke skit från garaget, men de blir llätt en kärra till med bös till eldhögen!!!

Nu blir de att handla och laga mat och sen sängen!!!=)

//


Bästa vännerna!!!

ja då har de gått så där lång tid igen efter jag skrev sist..
men de har vart fullt ös i skolan och hemma.
plus att man blir lite bekväm att surfa på telefonen nu och att starta datorn tar alldeles för lång tid.. phuuu!!
dock fungerar de inte att blogga på den!!
packat och tränat om vartannat på min lediga tid..
vill även hinna jobba några timmar då och då men den orken hittar jag inte direkt någonstans!!!

kvällen igår (fredag) va kanon bra och mysig. käkade mat hos helen och fgrida stog för tjattrandet! löv!
sen satte vi igång med tanke verksamheten en aning! =) så roligt ska de bli..

och dagen idag har vart väääldigt förnyande.
har gjort något jag aldrig trodde jag skulle våga.. whiihee.
ska försöka visa er inom kort!!! =D
senare idag blir de ev hockey i hallen.
och änn senare bio & ev Mat ute! =)

Glad att jag har mina vänner!

//


inget datum än......

Att detta med datum när de kommer att ske ska vara så svårt att få fram..
hmmm..
ja de är väl bara att vänta och se helt enkelt!!!!!!!



Hoppas att någon hann att tänka något som de inte var... haha
HAr vart och träffat nya hyresvärlden idag.. =)
blev inte riktigt som vi (JAG) tänkt mig.
men iaf.. de fungerar väl..
får ommålat i hall & kök iaf. alltid något.
men hade mer än gärna sett sovrummet oxå men de kanske man kan ta själv senare.. =)
Inget datum är satt än, men kanske bestäms i början av nästa vecka... whiiee
Fredrik får raseriutbrott på mig varoch varannan dag för flytten.
NU kläcker han att han inte alls vill flytta!
Varför gör han så?
jag blir bara så ledsen........

nu blir de film...
=)

//


RSS 2.0