Så JÄVLA orättvis..

Hittade presic en låt på datorn jag inte visste jag hade..
denna låt, just denna låt är så bra. den va riktigt bra innan just denna dagen och nu efter.....
de går inte beskriva känslan jag får, jag ryser, jag minns, jag ler, jag gråter. allt på samma gång..
vissa dagar går det bättre och vissa dagar lite sämre... så bra..
varje gång jag hör den kommer jag tänka på denna dagen....
You Raise Me Up.
Min älskade moster Carina. Tänker på dig, Saknar dig.
Alla i familjen. ni är guld värda. älskar er.




så skönt men ändå jobbigt när man får sånna här dagar..
man tänker på alla som inte får vara med oss mer, som man har extra bra minnen från.
 morfar, farfar, Carina.


//Lina


Upp och ner i backen..

Då sitter man i bilen. Har bara någon timme kvar tills vi är i stugan... Stannade och åt för en stund sen. Blev köttbullar och stekt potatis.. Jag har inte bestämt mig om de blir skidor elle bara vara denna resa. Leka med barnen i snön och sånt.. Får ju passa på när man inte behöver ha en ursäkt för att leka.. :) Hoppas de blir bra väder alla dagar. Nu är de -2 grader och sol. Skönt. Sitta ute, och bara glassa.. Blir telefon sura tills på torsdag.. Ha en bra vecka.. Puss /Lina

Bild uppdatering..

         

Mamma, Mia, Kusin Isabell.


         

Björn & Malin, Mamma & Mikael, Kusin SAndra

    

Kusin barnet Sofia & syster Stina, +Jag

         

Söta mormor & jag, Jan, Dans gruppen Eklund/Larsson.

    

My sister and I

    

Pappa Anders & Moster Lotta, Mamma och Pappa



JAG...

    

Födelsedags barnet 50år.



Hugo. börjar bli så stor nu.


Tack för en trevlig och rolig fest pappa!

//Lina

säger då det.

helg uppdateringen...

kalaset i lördags va roligt. jag höll i länge denna gång. kom i säng först halv 5.

blev rätt mycke alkohol. till och med ett glas vin.

inget som jag tycker om jätte mycke men helt okey, vad de nu va.. hmm..


den goda maten som vi fixade från stures. mmmm

porterstek med potatis gratäng, sås och gele.. mumma.

sen blev de farmors tårta, så god den oxå.

och festen va i full gång.

höjdpunkten kom in på små timmarna när pappa fick på sig en av hans presenter.

en BORAT dräkt. lime grön. såå snygg blev han.

(Bild kommer när jag lånat mammas kamera)


sen åkte jag med malin några vändor när hon körde hem lite folk. så hon slapp åka själv. =)


igår (söndag) blev de en tripp till ikea.

Pappa slände ut den gamla soffan i fredags för vi skulle få plats med mer bord.

så jag och malin fick i uppdrag att fixa ny.

så jag hoppas att dom blev nöjda. de blev jag och malin iaf..

    
Detta blev de. två soffor och ett soffbord.

Lite bilder från barnpassnings helgen.

         
Hugo åker snow racer. med stina.

    
Hugo äter frukost.


Idag har jag även pratat med Sofie, Hon äger Ljusexperten vid tre älgar.
kan få liiie jobb där, men mest som sommar jobb.
och jaa vad gör man.
sommarjobbar jag där är de större chans att jag får något efter
än att jag ska sommarjobba på tappen (shell)
sen hinner jag förhoppningsvis ta taxikortet så de blir nog bra..
får förhoppningsvis vara lite ledig ihop med fredrik men annars får jag bara se de som pengar. =)

Nu blir de frukost om jag orkar.
vaknade inatt  och va dö sjuk. Kokhet och svullen i halsen och allmänt ont i hela kroppen. fyy så jobbigt.

Ha en bra måndag.
//Lina


Run bitch run...

ja då va de månadg. och inget jobb så långt ögat kan nå.
nu börjar de bli lite segt. orklös och ingen motivation alls till något..
kom trots allt ut imorse, gick ner och köpte mig ett frimärke och postade mitt 2a kassa kort..
så de kommer förhoppningsvis lite pengar om sisådär 15dagar..
Sprang sista biten idag oxå.men idag va de ännu segare..ojojoj

helgen va såå mysig.
hugo är ju bara för söt och så duktig.
va ute och åkte snowracer, och åkte kana på isen. tyckte han om .=)
sen va de inne lek som gällde. eld i kaminen va ju ett måste, fick tillslut fyr i den.. haha
han sonmade kl 20 så sen hade man hela kvällen lugn.
tur att stina va med så man hade någon att prata med.
diss för malin o björns dvd som inte tar brända skivor när vi hittade så många vi ville se...ajja
sen sov lite halvkasst, vaknade varje gång hugo hostade och så.
snacka om ovana.. =)
sen vaknade han kl 8 och lekte tills jag orkade gå upp. så lugn.
malin och björn kom hem vid 13 typ å då blev lillen glad..
Tack för en skön helg.

Nu blir de duchen och sen åka med Sandra och david till göteborg och sen kanske uddevalla. dom ska köpa bil men är osäkra vilken, så göteborg först...
jag ska köra hem en av dom sen..=)

ikväll blir de nog inget.. =)

imorn ska jag till arbetsförmedlingen i trollhättan, till "min" handläggare, gott segt..
ska ha svarat på dessa frågor.
Vad vill och kan du arbeta med?
Vad är du bra på?
Vad ska du göra för att få ett arbete?

Hallå.. snacka om störande. har svarat på en. och de är att jag ska ta taxi kort.. =P
(med deras pengar blir de ännu bättre. haha)

Tjingtjing.
/Lina

RSS 2.0