Mitt nya godis..

helvete säger jag..
Jag har kommit in i en svacka, milt sagt.
Förs på backningen, och igår när jag skulle till jobbet hittar jag inte mina nycklar.
fick ringa mor typ 5 över och jag började 15 över. kom 4 minuter försent men de blev nog bra.. =)
jag har letat ÖVERALLT. tydligen inte eftersom jag inte hittar dom men.
Jag låste bilen, gick in hemma och började laga mat.
Vi har letat ute i snön, i kökets alla lådor & skåp.
i sovrummet, i garderoben, i alla fickor, i byrån.
i alla skor, jackor även den byrån, i källaren
och på alla andra J*vla ställen..
Vart fan e dom...
Fredrik ska försöka låna en sån metall sökare utav firman, så man kan leta ute i snön lite bättre..
Men man får visst inte använda dom egentligen utav lov från någon myndighet,
men får han låna den så kanske nyckeln hittas i snön...
Önskar att de skulle gå att sätta gps på ALLT ALLT ALLT, plånbok, bankkort, nycklar, kläder osv.
Så man alltid kan hitta de man vill ha..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sen har jag mitt "nya" liv oxå..
de där med sötsuget just på kvällen till tvn är ju mitt stora problem, men jag har nog hittat ett botemedel.. haha

En Smoothie.
denna innehåller:
En halv Banan, lite jordgubbar, lite hallon och lite blåbär och Lätt vanilj Yoggi! =)
mumma..

Bara mixa och sen e de klartt!!

Nu ska jag leta LIIITE till.
Måste verkligen ha dom..

Trevlig helg..

//


Underbar och älskad av alla.

En stund senare har de hänt..
Köpt blomster arrangemang.
Blev super kär i en stol. (bild kommer)
Åkt till Söne och släppt en tår..
Planerat kalas via telefon.=)
Besökt farmor, hon stickade raggsockar och så fick jag två mattor. =)
Bjudit moder på lunch.
Städat upp i köket.
och nu här igen. =)

Anki på Nossans blommor är duktig.
Kanske kan fjäska till mig något av min sambo när jag fyller år.. =)


Den är inte riktigt klar här men de blev jätte fint!


Den fina men tråkiga platsen..
Grattis i efterskott älskade moster Carina.

//


Mästerverk!

Vad gör man egentligen när mascaran tar slut.
det är så himla tråkigt. speciellt när man hittat den bästa.
och när den bästa kostar i runda slängar 320 svenska kronor..
Wow säger jag bara..

Så här är dagens tips på Mascara...
DIORSHOW

Testa den om du vill ha en stor borste, snygga & täta fransar.. =)

//


Så jävla pissigt..

Hela denna dag bara förstördes på två tusendelars sekund..

Från kl 08-18,20 har dagen vart kanon. 100% 
allt har flytit på som sjutton, inget problem, hunnit med mer än jag borde liksom.. =)
Sen när jag slutade skulle jag iväg till frida och sen direkt på Spinning...
Tror fan på att de inte kan vara bra en hel dag..

Backar in i en arbetskamrats bil på personal parkeringen.
hela högersidan på hennes kofongare blir mos. typ..
Jag DÖR!
först och främst så jävla pinsamt, och sen så jävla dumt och onödiga pengar..
menmen.. blir väl typ 3000 i självrisk eftersom jag måste ta de på våran försäkring!?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vill bara lägga mig under täcker och aldrig mer visa mig.

London ser ju jävligt ljus ut förtillfället...

//


Vad får man lov att begära???

I veckan som vart nu så har vi haft möte å så på jobbet.
Jag fick veta att Måndag vecka 8 blir jag fast anställd.
Huur roligt som hellst.. jag ville bara jubla..
men vi har fått ett nytt schema på detta, och jag tycker inte de är bra..
jag har verkligen uttryckt mig om vad de är som jag tycker är jobbigt med de,
men bara för jag inte började gråta eller att jag har barn som måste tas om hand så känns de som om dom inte tog mig på allvar...
Ska jag behöva va grinig på jobbet varje onsdag & torsdag för att jag är obekväm med arbetstiderna.
Sen att jag inte direkt har en jätte bra anledning till att jag vill byta tid varannan onsdag eller torsdag.
Varannan vecka vill jag bara ha en tidig tid.
alla andra ficjk ju som dom ville ju.....
Ja ja.. man får väl vara glad för de fasta heltidsjobbet så länge..
Hur mycke får man ställa krav??

Nya schemat!
Månad: 8,45-18,15
Tisdag: Ledig
Onsdag: 10,15-19,35
Torsdag:12-21,15

Fredag:10,15-19,35

Måndag:8,45-18,15
Tisdag: Ledig
Onsdag: 10,15-19,35
Torsdag: 12-21,15
Fredag:8,45-18,15

De jag stör mig på är VARJE onsdag & torsdag.
Jag har verkligen inget emot att stänga varken butiken eller spelet. det är inte de.
MEN. jag har fastnat för pass på gymmet och de ena passet är på onsdag kl 18. och de andra på torsdag kl 19.

jag vet att de har vart prat om att chefen ska betala gym kort,
då hade de inte rört mig om jag inte hade kunnat utnyttja de liksom.
men nu när de inte är så utan man lägger 400 kr i månaden och man kommer bara hinna på just pass en dag i veckan....



Ne Slut på de tråkiga..
Hela förra sommar & höst, hade jag "massa" saken inplanerade som man bara gick och väntade på.
och nu är vi i samma sits att vi inte har något att se fram emot,
så nu jävlar händer de grejer igen..=)

Jag, Frida & Sanna ska fara till Elin i karlskrona 12-13-14 mars.
vet ej vad som väntar där, men ska fira våra födeledagar som ägt och äger rum i närheten..
så lite fest, och kolla hur elin har de..
Ska bli såå skoj..
Så slipper hon alltid åka hit så fort vi ska träffa henne...

Ännu en tripp som är planerad..
Jag, Frida, Hanna, Sofia och en tjej till som jag inte riktigt vet vem de är.
har bokat en weekend till london i April.
De ska bli så roligt verkligen, shoppa, slappa, kolla runt, =)
Jag som ALDRIG flygit eller varit utanför nordens gränser, så kommer detta bli en riktig grej för mig..
Håll tummarna säger jag bara!

              

Idag har jag faktiskt pallrat mig iväg till gymmet.
40min walk/jogging på bandet plus 8 Övningar för mage/rygg & armar.
och sen en efterlängtad solning på 20 min.



och nu e de dax för lite lunch med fredrik & sen börjar jag jobba 17-21 idag. hmm..

Trevlig helg.
//


FRUKTANSVÄRDA MÄNNISKOR!!!

Han misshandlade tjejens hund
Han misshandlade tjejens hund



Finns inget försvar till sånt här...


Mix Match

Onsdag och en dags ledig het..
jag har börjat med att röjabort skit, tänkte ta julen oxå, men orkar jag de??? haha
sen ska jag nog ta en promenad, en solning, och låna mammas symaskin.. =)
lite grejs som "måste" göras, men kommer man ta tag i de..

jobbet är rörigt och lite halv irriterande, men va fan.
bara att bita ihop???

Tävling:
Jag och frida har inlett en tävling, mot varandram egentligen mot oss själva, men iaf.
vi har mätt varenda kroppsdel, och antecknat.
och nu är de bra mat och träning som gäller.
kan de va detta som behövdes??
de värsta är ju på kvällen liksom, till tvn..
sen den som har fått bort mest cm totalt vinner och den ändre får straffas.. =)
hur eller vad vet vi inte..
=)

Detta blev ett väldigt ointressant inlägg egentligen, men har inget direkt att skriva om.

Så nu blir de att hänga tvätt..

//


Vår sista dans

Jag vet vad som måste göras, ändå sistter jag kvar här!
och de skrämmer mig, att jag kan nå dig var du än är.

Om jag behöver förklara, den skugga som vilar i tiden, förstör inga minnen, du vill inte se mig så här.
Men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans.
jag vet att jag måste ta steget, ur vår sista dans,

Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här!
i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.
Jag försöker att strida mot känslan, men den är rädd och den spelar ett spel nu,
jag får för mig att jag kan vara kvar men vet inte hur.

Mn ja vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans,
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

jag vet vad som måste göras, ändå ligger du kvar här!
och jag hoppas du sover, jag smeker dig lätt om din hals.
Jg vill inte spara min längtan, jag har tänkt, men aldrig fått tala, så feg att jag viskar, du hör säker ingenting alls.

Men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans,
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.
ja jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans
jag vet att jag måsta ta steget ur vår sista dans.

Älskling, Hör på, jag tar steget ur vår sista dans!

//Melissa Horn


Kära barn

efter en dag i soffan e man sjukare än innan känns de som..
herre gud!
Torsdagens jobb va ett rent helsikke, jag snöt mig var 4 minut, utan resultat, bara vatten liksom..
Fixade så jag slapp jobba ikväll, så underbart,
men frågan är om man inte bara blir "sjukare"???

Så idag har jag inte gjort något, snytit mig typ 300 gånger, tittat på tv, fått i mig lite föda, börjat om på Greys 5.
och så försökte jag mig på lite "hemma träning"....
Lite utfall, Lisas Rump & lår dödare, Gädd hänget har fått lite motstånd
och den största skurken, magen & sid fläsket..

som tur är blir man liksom inte anfådd, för då hade de inte blivit så bra..
Då näsan e som en stor betong fabrik som vägrar släppa, med näs spray!

Så ikväll, hade vi tänkt gå på Avatar.
men som alla gånger innan vi tänkt de, så blir de inte av..

Blir helt enkelt mat & en film hemma!!



Hoppas ni får en trevlig fredag!!

//

Det Nya Året!

Om nyår vet jag egentligen inte vart jag ska börja.
Finns egentligen inte så mycke att säga..
En bra fest som blev fixad.
Tack så mycke!



I bilen till grästorp!
efter min vurpa!



I bilen, Runt bordet!


Fredrik, Sanna, Linnea


Sara, Vårt bord, Peter


Hej & Välkommna


Fredrik, Sanna, Sara & Elin


Lisa Sara & Lina
The best girl ever!



Sara Lina & jag, lina lisa sanna & sara, Lovisa Sandra & fredrik


Lovisa Sandra & jag


Jag & sandra i tre variationer
Oseriösa bilder.
En ny anledning till varför man inte ska dricka bacardi breezer! =)

HÄR KOMMER KVÄLLEN ASGARV.
TITTA & NJUT!











David, Linnea, Jag & lisa


Sanna jag & sandra


Björn Henrik Pia Malin & Linnea

2010 första bild får avsluta 2009

Gott nytt åt allesammans!

//

Julen 2009!

Tar de från början va!!!

Dan före doppare dan.
23 December.
Fredriks födelsedag!
Julklapps spel och fondue hos mor och far!


Här är allt framdukat, väntar bara på att vätskan ska bli klar!


Ätningen i full gång! gott men lite segt när man fick vänta ibland!!


Jag och Hugo lekte kurragömma en stund!! Jag gömde mig i skafferiet!!

Julafton:
firades i Gillstad hos Moster Lotta med Familj!

Saga med sitt jätte söta spänne!


Hugo & pappa!


Kristoffer & Saga, Kusin Sandra & Saga


Alla Barnen! =)


Tomten och Mormor


Hugo fick stora klappar!!!


Sagas första jul! Familjen Andersson/Carlsson


Björn & Hugo hos Tomten!


Hugo & Saga Hos Tomten


Saga Hos tomten!


Hugos Hög med klappar!


Saga bland all Papper & paket

Hos Farmor i ås:


Kusin Johan hos tomten innan klapparna kom ut!!


Hugo fick fler klappar här!


Kusin Barnet Malva!


Här är hugo lite uttråkad kan jag tro.
då han inte fick hämta sina klappar själv utan att Johan bara stog framför tomten
och levererade till alla hela tiden!


Till och med fredrik fick julklapp!


Farmor får kram utav tomten!


Kusin Barnet Yri!
(hoppas att hon stavar så)



God jul Gott folk!

//

RSS 2.0