vilken skit!!!

de sista nu har de faktiskt hänt lite mer eller mindre.
många många bananlådor, många timmar med upp plock fast att de knappt syns, kompisar, träning, hockey... ja livet helt enkelt.
har haft mina första tre veckorsa praktik och de har vart helt jävla otroligt roligt.. hade allt inte vart styrt med pengar hade jag mer eller mindre "redan" haft jobb efter utbildningen.. (grååter)
fast att de vart hur roligt som helst på praktiken med ganska mycket nya saker och så har jag ändå saknat skolan men framförallt två personer. att vi kan ha såå roligt ihop! =)
nu är jag med frida hos andreas (vår granne) har ätit höstens första mos mmm
och ser på tvfilm. ska ev hämta våra gubbs i trollhättan senare om dom vill hem utan att ta taxi.. =)

utbildningen känns verkligen rätt. speciellt när man är inne och jobbar lite helg då och då, men de är väldigt trist att de inte frågar mig när de finns lediga tider utan jag får typ jaga tider. tråkigt när jag ändå sagt att jag vill jobba typ 1-2 helger i månadden..
PENGAR BEHÖVS JU ALLTID tråkigt nog.. =)

och där somnade frida.

så nu stänger jag av ocg tittar på filmen.. =)

Söndag betyder hemlighetsmakeri med frida & helen =)

//


RSS 2.0