allt på två sekunder!!?!?!?!

de va sjuukt länge sen jag kom in till en dator för att uppdatera..
så just nu e vi hos grannen och ska äte kina mat. grabbarna har vart och hämtat..
så passar på att sno datorn.

skolan går kalas bra.
har nästa praktik period på tre veckor som börjar imorn.
ska vara på Gloriosa i lidköpng och faktiskt känner jag mig lite nervös.
ska faktiskt ta och åka buss varje dag. tääänk så ekonomisk jag blitt!!!!! =)

i nya lägenheten går de oxå bra. vi är liite sega på att få iordning på vårt vis men de tar sig..
vi är ju inte några miljonärer så vi bor in oss och känner av vad vi ska/vill ha och sen lägger pengar på de utan att behöva ta avbetalning osv.. =)

jag måste oxå oassa på att säga att jag är sjuuukt besviken på min nya telefon.
jag tycker inte alls den håller måttet på att tex surfa på och touchen är seeegg. xperia och sony ericson ligger låååångt efter iphone och samsung.... sug...

jag hoppas att vi snart kommer få upp vå dator hemma så att jag kan lägga in bilder och skriva oftare...

Nu har maten kommit... och sen blire film tajm...

//Lina


RSS 2.0