Lina Josefin Margareta Andersson

jag som aldrig trodde att min hjäärna kunde analysera och tänka och fan vad vet jag..
men tro mig.
om jag kan sitta och tro och tänka och hoppas på saker som inte är sagt eller bestämda,
då kan verkligen vilken annan person som helst göraat!
iiiiiiiiiiiiiiiii
fy draken.

har duchat och fixat mig.
har än inte bestämt om jag ska ner till brudarna, eller följa med till mormor och få våfflor på Margareta dagen.
en speciell dag i vår familj.
då alla tjejer i släkten (på mammas sida) heter Margareta i tredje namn.. =)

nu är de iaf mat först. ingen höjdare dock.. =(

//


Om sig och kring sig!

Vart ska man egentligen börja.. ?!
har hänt endel sedan sist må jag säga..

ja nuförtiden bor jag då i de gamla gamla flickerummet hemma hos mor och far ute i ÅS.
känns helt okey stundtals, och ibland blir jag bara less på tanken på mitt liv.
men de bästa är ju att jag aldrig behöver känna mig ensam.
sen att jag har ju de som en liten lägenhet utan kök där uppe så ska verkligen inte klaga..
de är väl mest de där med att jag nästan alltid behöver åka till kompisar och inte kan bjuda hem dom på mat & häng här, eftersom vi oftast är ca 6 pers till =)
sen trodde jag juh att jag skulle kunna spara pengar när jag bodde här, men de har jag ÄN inte lyckats med, denna månaden blir rena rama mardrömmen, nästan så jag måste hålla mig hemma heela semestren. =D
shopaholic!? JAAA

och på tal om semester så jaa vi gör de igen.
jag och frida har bokat resa, till Tunisien, ja för vissa kanske de är helt sjukt men de va fan bra..
så helt plötsligt har jag gått om ganska många på resfronten med mina TRE hela resor utanför svearike & norden. =D

jag har äntligen börjat söka lite jobb, dock har de vartit mest platssökniongar och inga jobb som ligger ute!!
men allt är bättre än inget! eller hur!?

sen har vi ju detta med de uuuuuunderbara singellivet!
underbart? överbart?
jag kan inte säga att jag är en hejjare på singellivet...
jag är som de flesta vet ingen party prisse.
men de är klart att jag gärna hittar på saker och ting..
men ensamheten tar över ganska mycket faktiskt. jag är nog trots allt en person som gärna delar med mig,
och delar allt med den där halvan!
jag underskattar INTE mina vänner för fem öre, dom finns alltid där för mys och trevligheter,
men att just sova själv, vakna själv. Alla de där små sakerna i ett förhållandes vardag liksom. =) 
nee de är nog inte jag.....
Samtidigt orkar jag inte all ovisshet med killar i allmänhet.
intresserad? inte intresserad?  BLLAAAAHHHHÄÄÄÄÄ

Så här kommer en invit till alla er som liksom jag inte har så där jätte mycket att göra om dagarna/kvällarna.
HÖR AV ER! =P

nu blire duch efter min lilla joggtur och magträningen och sen kanske en film ?

ha de gott..

//


RSS 2.0