Choklad Fredag..

Måste bara kolla.
är de någon mer än jag som kommer ihåg chokladen man åt när man va mindre,
liten tunn chokladkaka, mörkblå papper med en kossa på???
minns ni???
Till saken. Nu finns de "nya" sånna, med annat utseende. SÅÅ goda, va bara tvungen att köpa med en sån hem från jobb idag. fick bli med hazelnötter. de värsta är ju att har man tagit en ruta så tar man ju fler, en efter en.. men men de är ju ändå fredag. =P

image7
¤MUMS¤

Som tur va hamnade inte hela kakan i min mage tack vare att fredrik och anders va hemma så dom fick i sig lite oxå..

Alldeles strax blir de sängen, ska bara fixa tänderna, göra mig omänsklig utan smink och förbereda kläderna till jobbet. ska infinna mig på plats igen imorn kl 07,30

Natti Natti.
//Lina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0