Kalas Torsdag..

GRATTIS MORMOR..

image2
Allas Våran favorit mormor.

Då har man äntligen träffat större delen av släkten på mammas sida, har missat dom senaste kalasen tack vare jobb.. men igår så blev de av.. lilla favorit mormor fyllde år. Fick jätte god kycklingssallas med tillbehör, och glass tårta efter. mumsigt. och de va riktigt roligt, vi skrattade en massa och mormor frågade om vi hade gått och blivit knäppa. Vet egentlign inte vad vi alla skrattade  åt med magen fick kämpa lite.. denna bild va något som fick ett skratt..
(Förlåt isabell)


Kusin Isabell visar sin skönhet!

Kom hem från kalaset och min pojk va ännu inte hemma, kom vid halv elva, stackarn som jobbat hela dagen.
vi spelade lite på hans nya spel som jag inte tyckte va något för mig. CALL OF DUTY 4.
Sen gick vi och la oss när jag tröttnat på att skjuta "folk".

Ha en bra helg.
Kram// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0