Ledig Tisdag!

Idag är jag ledig..
riktigt skönt. vet inte vad jag ska hitta på bara. har vart och handlat lite.
Nytt shampoo, lite till lunch och massa frukt.. =)


TOTAL REPAIR.
har aldrig testat denna sort, så får se hur den duger..

Mamma ringde precis och sa att jag inte kunde komma och hälsa på för hon skulle ut och åka med Lena. hmm undra vad man ska göranu då. varför blir man så seg när man är ledig, annars orkar man juh med massa.
 De får iaf bli lite damsugning och dammning/avtorkning på hyllor och så..
ska oxå hinna med en promenad innan Fredrik kommer hem och de är ju såå skönt ute, blåser lite men men..

image14
Denna snyggingen fick jag när jag fyllde år. så häftig.
Inte den bästa sugaren som finns men den duger till de mesta. =) 
TACK IG
EN ALLA!

nu får jag gå til tvättstugan och hänga upp första två maskinerna + slänga in två till.

Skriver nog lite till idag.. =P nu när tiden finns så att säga..

HA de bra..
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0