Lite efter i Tiden..

Hände ändå rätt så mycke för att vara jag.
Jag hann städa lägenheten, Rensa rabatterna, Ducha, åka till överby & shoppa lite, åka in till trolhättan, fika på strandgatan...
Detaljer kommer

image15
Detta är rabatten på framsidan av lägenheten. och jag som är så himla bra på blommor och sånt. så jag tror att mer eller mindre allt åkte med. inte bara ogräset.
men resultatet blev ju bra. tomt och fint.

Sen rabatten på baksidan gav jag upp lika fort som jag började med för där såg man knappt vad som va vad förutom påskliljorna som fanns kvar...



När jag gått bort till Frida och inväntat sara så åkte vi till Överby och jag hittade två överdelar, en lång skjorta och en lång tröja på Gina. Rätt nöjd faktiskt..



Sen köpte jag en ny/gammal fondation eller hur de stavas...

När rundan va klar så åkte vi till standgatan och fikade med lite kvällsmat istället för den klassiska Mcdonken..
jag tog en bakpotatis med räkröra..
**mumsigt**
De roliga va de att två tjejer sprang in och hämtade fika när vi satt där och under dom 5 minutrarna så fick dom Parkeringsböter. och vi fick oss ett gott skratt när dom kom till bilen.. taskigt men så blir de ju änna..
Vi satt där i solen en stund, ((Frida tittade på kaktusen)) och sen gick vi till bilen, då sitter denna lilla lapp på våran ruta......


image17

300 KRONOR
Och vi som satt oh skattade åt dom andra.. Där fick vi igen..

De roliga va att ingen av oss sett en skylt om Förbud,
då fanns den lätta förklaringen att de är Parkeringsförbud på hela "innerstan" eller hur jag ska sägea och en sån skylt satt när man åkte in i stan.
Har aldrig hört något sånt.. hmm. men jag övningskörde ju Lidköping.. =)

Kom hem och tittade på när de åts pizza. Sen blev de tv tittande, fredriks bror kom förbi.
Trevligt Sällskap en sväng..  

ONSDAG
Idag har jag vart allmänt störd, vart lite små tyken på jobbet på en ironisk nivå får jag väl säga själv om inte annat...
flummig som attan. inte någon koll vilket dag de vart och hur vi ska ha öppet i helgen osv, att jag ens kom hem igen.. haha.
Ska snart till affären och handla lite, har tänkt åka till Svärföräldrarna och grilla, Han har inte ringt om vårt förslag än men vi får se.. =)

Hoppas ni haft en trevlig Tisda / Onsdag..

//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0