2:a advent

igår va de andra advent.. Shit va de går fort..
denna helg blev oxå massa sysslor på. riktigt roligt när de blir så.
i fredags va de julbord med jobbet. Förmodligen mitt sista med dom. (kanske)
Vi va på spiken. riktigt mysigt. mest fisk och de äter ju inte jag. men de va gott de som jag åt.. =)
Sen åkte vi över lidköping och några gick av på stadt, (inte vi)
Vi åkte hem och la oss.. jag va så trött. hade jobbat från halv 7...
(lägger in lite bilder sist på allt. =))

 På lördag när man vaknade va man lite seeg.
Satte oss vid tv, fredrik spelade på sitt nya spel, jag somnade om i soffan.. =)
konstigt att de kan vara så skönt..
Senare tvättade vi bilen och åkte till systemet.
och bestämde att vi tar en bowling kväll.
de blev, jag , Fredrik, Sandra, David, Johan, Andreas & madde..
Jag spelade faktiskt bra överlag denna gång. =) kom  dock bara på 4e plats men ändå.. =)
sen åktevi och hämtade två tjejer i grästorp och sen skulle några til casa.
Jag fredrik & madde åkte till två bekanta till madde. rätt trevligt, va ju nykter men heltokey. körde hem malin & fredde från krogen.. sen åkte vi hem och sov. klockan hade ändå blivit halv tre nästan.. 

Söndag (igår) gjorde vi inte alls mycke. fredrik va och köpte nytt spel Igen..
Sen tillbringade vi mest hela dagen i soffan.. de kändes som de va jag som va kanon full  men inte.. hehehe...

idag jobbart jag till 20.
helt okey, fredrik skulle fixa någon lampa efter jobbet...
Imorn tror jag att de blir ullared.
Frida kunde inte. fick reda på de nu precis, s får se om man ska åka själv eller om de är någon som  vill följa med.. =)
segt är de att malinåkte förra veckan..
sååå seeeegt...

Här kommer de lite bilder då....

       
Emma, Kickan, Chefen, Fredrik; Mi, fredrik, Matilda.
   
Hanna, Angelica, Matilda, Petter
       
Sandra, Andreas, Sandra, Rygell, Fredrik, Madde
   
David, Jag..

Bilder från helgen innan.

       
Jag, frida, Sara, Frida, Jag, Fredrik
   
Fredrik & Sara

Hoppas de blir en  bra vecka.. =)

//Lina


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej !!

Låter som en najs helg.

Hoppas du får med dig någon till Ullared imorgon, så tråkigt när man inte kommer iväg som man hade tänkt.

Hoppas allt är finfint annars !!

Kram

2008-12-08 @ 16:36:30
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Anonym

LINA, WHAT THE FUCCCCCK! TA BORT ENSAM BILDEN PÅ MIG, NOG FÖR JAG ÄR MONGO, MEN SÅÅÅÅ MONGO

2008-12-10 @ 21:26:06
Postat av: Sandra

Med förkyldningen är det la bra, den växer och frodas ?=

Ha det gott !!

Kram

2008-12-11 @ 17:01:19
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0