Doppare dan???

Dagarna bara kutar iväg.. ordagrant...
jag har ett problem.. vet verkligen inte vad jag ska köpa till fredrik.. nämner inget vad han vill ha osv. kill Tips??
och vad som ska ges till farmor.. alltid lika svårt, hon har ju de hon behöver säger hon alltid..
vi gav henne en ny kavel ett år fär hennes gamla va helt kass tyckte vi.. men tror att hon fortfarande inte använt den nya, men vad vet ja.. =)

**Varför är man så lat vissa dagar (typ alla) när man e hemma å så.. listan man "måste" göra bara växer, känns de som
men när man väl börjar någonstans så kan man typ  städa från topp till tå.
huur konstigt som hellst? någon som tycker likadant?
så idag innan jobbet här nu har jag  tvättat två maskiner, damsugit, plockat ur & i diskmaskinen. & våttorkat..
Ett Diplom någon till mig??? haha

Jag och fredrik har bara sovit ihop än så länge denna veckan. jag har jobbat sent, och igår när jag va ledig så jobbade han hos en i nossebro, så när han kom  hem hade jag iofs precis kommit från syster elins julfest. så åt vi och sen slockande båda i soffan.. hur roligt som hellst, NOT.
Tillöbaka till julfesten med elin.. dom går i 5an. och tänk va duktiga dom e på fantasi, pjäser, dans, frågesport och lite mer.. mycke roligt..

Jag längtar till julafton, all god mat som mormor och alla vi andra lagar till och alla trevliga människor. allt..
I år ska vi tillbringa första tomten i Söne. om jag fattat rätt...
och vi brukar vara många på den sidan av familjen och iår slår vi nog rekord, för Larssons andra sida ska oxå fira med oss.. (Tror jag) så de kommer bli så roligt och trevligt.
Sen åker jag och fredrik till hans föräldrar, lite mat igen och klappar såklart. =) Så får vi se om vi orkar åka säga hej till Farmor & pappas sida av familjen...

nu blir de plattning, sminkning och sen jobbaa...
ha en trevlig onsdag..

//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Marängern är aslätt att göra, det klara du med =)

Tänkte nog slänga ihop en trippel sats till julafton så du ska nog får smaka ;)

Japp det blir jul i Söne, ska bli mysigt.

Känns jättekonstigt bara, är ju första gången utan mamma, mycket blandade känslor men någon gång ska ju vara den första.

Är glad att jag har alla er fina runt mig ;)

Hoppas du lyckats fixa med något !!

Kram Kram

2008-12-17 @ 21:45:48
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0