Dessa dagar..

Då har tomten varit här... =)
Hade jätte mysigt och trevligt på självaste julafton.
Mycke folk och klappar.
vi säger alltid att vi ska minska på klapparna men de känns som de blir mer och mer istället. haha.
hugo vann nog iår? eller?
Jag blev nöjd med min aklappar.
En stor tavla. (valt själv dock)
en fin ute ljuslykta.
Nya bestick eftersom mina försvinner hemifrån.( Konstigt fredrik!!)
Och lite små saker, sockar, två stora badhanddukar, presentkort, två brickor m.m...

Sen måste jag ju bara försöka förklara vad jag lyckades med innan vi skulle åka till söne...
Satt hos mor o far i köket. skulle fixa något. och under tiden hade syster tagit tag i ena sidan av stolen jag satt på så den bara stog på två ben..
Förstår du??
Så utan att reagera på de så satte jag mig som vanlight, bara tt jag hade min lilltå under stolsbenet, och fick mig själv över lilltån.
Så de fick bli lite mer make sen. =)
fyy fan va ont de gjorde.
Den svullnade och blev blå nästan direkt, så jag tror den är bröten eller bara lite skadad iaf..
Och eftersom dom ändå inte göt något åt tår så har jag sparat dom 200kr som de kostar att gå till vårdcentralen.. haha
men den görfortfarande onte och fortfarande tjock och blå.. =)
Men nu kan man ju skratta åt sig själv lite..
(Hatar mina fötter så klaga inte. haha)


En timme efter

           
på kvällen när jag kommit hem.       ett dygn efter.          och idag.
Fint va!!!


Juldagen då. jag jobbade till 17. dagen gick gött fort. va folk hela tiden. så chefen fick komma och fylla i hyllorna lite..
Sen va de där med att vi skulle bestämma oss för vart vi skulle åka..
Några ville till Vara, några ville till lidköping, några till trollhättan och några till nossebro.. svårt när de e många viljor.. haha
men de slutade med att jag , fredrik och frida åkte till trollhättan.
ställde oss i kön till Swania, och när vi kom fram hade vi stått i förköpskön, gott segt, så de va bara att börja köa igen..
sen kom min gamla klasskompis och pratade lite.. alltid lika roligt att träffas igen. pratade lite och köade med natalie. sen orkade dom inte vänta så dom hoppade in. och de tog inte så lång tid sen. gälleratt var aglad i kön mot vakterna. =)
sen fick vi tjejer gratis inträde av den snälla stora vakten. och fredrik fick betala. billigt helt plötsligt. =) 140:- / 3.

massa folk. träffade några gamla bandy medspelare. roligt. och lite annat folk man tjata lite med.
efterfest i kompisarnas rum på hotellet. smidigt.. =)
sen blev de taxi till grästorp..
Tack för en lyckad och trevlig juldag.. =)


             
Snyggaste bilder i stan... Dom snälla vakterna.
(Ser ut som jag översminkat mig bara)


alla dessa konstiga dagar gör att man inte vet vilken dag de är.

igår blev de pizza och körslaget på tv.
Och idag ska vi med frida och nicklas till göteborg och titta på bio och kanske gå på liseberg om vi kommer iväg i tid.. =)
skönt att göra något man inte brukar. bio i stor stan.. haha

Jag har till och med hunnit överträffat mig själv idag..
åkte in och fixade två kopior xtra på nycklen. =) och gick in på sko affär`n.
ville ha ett par bättre skor i vintern om de nu blir något..
Kan väl inte säga att jag hittade vinter skor, men skor som jag inte direkt brukar köpa.. rikitg nöjd över mig själv. 349.-
Titta..

 
Va tycks?!!!

Ha de så roligt i helgen. //lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var aldrig ute på juldagen men det var nog minst lika mycket folk igår, köade 1,5 timma för att komma in och se en halv låt av Scotts =)

Men det var skoj där inne så det var det värt.

På nyår vet jag inte än, ev Oslo eller så blir det något här hemma. Ni skulle ha kalas hos er elle?!

Fasen vad hemsk tån har blivit, hoppas det onda släpper snart.

Snygg du var på korten, tycker inte du ser översminkad ut, snygg som attan =)

Ha det skoj i GBG !!

Kram

2008-12-27 @ 17:27:33
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ok låter som det blir en lyckad nyår !!

Ha det bäst och Gott Nytt År på er alla !!

Kram Kram

2008-12-30 @ 00:50:06
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hallå !!

Hade det riktigt skoj i Oslo =)

Och nu är man hemma igen...

Hoppas ni hade det bra på nyår.

See you tomorrow, men räkna inte med att vinna när jag är med =P

Kram

2009-01-02 @ 18:59:45
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0