1 Vecka..

Ännu en helg till har gått med musik för hela slanten.
men denna fredagen lite närmare. men lite mysigare på något sätt..
de va UGGLA som va målet men fick även lyssna på Galaisa o Jill Jonsson..
Uggla va ju helt klart bäst men dom andra va ju inte fy skam dom helller. mass akändisar på en enda kväll..
slog ju dock inte springsteen..
Träffade Kusin Sandra, satt en liten bit framför oss.. så roligt att inte bara träffas med släkten.
Tack för lån av sittplats o filt.. =P hoppas du o dina vänner inte fått men för livet efter frediks fjollande m.m.
Han va riktigt berusad..

Så nu har man en vecka kvar att jobba innan 4 veckor semester.. känns skönt fast ändå seegt. jobbar söndag kväll. så min semester börjar inte förän söndag 22,15.
menmen..

imorgon är man ledig som alla tisdagar. då sk ajag ta tag i mig och slänga ner ALLT som inte används. börjar fylla köket nu. har slängt ner barbordet så vi har någonstans att ställa alla lådor.. börjar bli en liten yta att gå på..

Måsta klippa mig oxå. funderar om man ska testa någon ny salong/frisör. jag orkar ju ALDRIG beställa dit.
något bra tips med drop in???

Nu måsta jag jobba lite mer än at bara springa fream o tillbaks till datorn mellan kunderna..

Ha de bra.
//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv för trevligt sällskap, ser fram emot den där festen så vi får umgås lite mer ;)

Nej då, han var ju vara sköna ;)

Blev inte nöjd med mig själv på det där kortet så därva uteblev det =P

Nu närmar sig våran semester med, ska bli såååå skönt !!

Ha det gott !!

Kram

2008-07-14 @ 23:58:06
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0