En ny vecka..

jag kan nästan inte förstå hur veckorna bara kan gå så fort...
efter att ha jobbat helgen är de alltid segt att jobba måndag.
och när jag vaknade trodde jag de va lördag. hmm.. lite segt..
Men ddenna vecka blir kort.. jobbar bara måndag, onsdag & torsdag.
Sen är de bruce springsteen på fredag. de ska bli roligt..
är väl kanske inte de största fanset och kan väl typ bara två låtar.
 Men va faan. man får åka till  ullevi (tror jag de va)
och se en kändis. haha..
i trevligt sällskap..

Just nu sitter jag och väntar på mina småbarn mammor som jag ska följa med till överby.
äntligen kommer jag iväg.
jag tycker de är roligt att vara runt barn, brukar inte tycka de är jobbigt på något sätt..
bra att andra har barn. =) så behöver man inte tänka över till sig själv riktigt än..

så idag ska de handlas, om man hittar något..
måste iaf ha en ny fondation, spray & något att ha på lördag..
har bara gammalt i garderoben.. =(
 Fast vad ska man ha på sig??


Jag och Lina på Grästorps dan 07.
Jag är inte riktigt lika vig. i de tillståndet.

Nu hoppas jag dom ringer snart..

Vad har ni för er idag då?

//Lina

Kommentarer
Postat av: Gunilla

hej!du köper dej väl en the boss t-shirt utanför ullevi hehe,e inget fans jag heller men var på honom första gången han va i sverige å de var ju 198-nånting men själva stämningen er ju bara så härlig,ha de så kul kramkram

2008-07-01 @ 21:31:31
Postat av: Lina Till Gunilla

jaa de får man väl göra. de hör väl till. och de är ju inte ofta man är på honom.. jo stämmningen känns redan nu att den blir bra, mer eller mindre en hel buss grästorpare.. När har ni semester då?? HA de så bra // Lina

2008-07-02 @ 11:38:17
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0