Helt Galet

Okey. måst ebara säga att ett fullsatt Ullevi och MASSA folk i mitten är nog bland de coolaste jag har sett..
Springsteen va riktigt lyckat.
började med att äta på krogen kl12. mumma
bussn gick från grästorps station kl14. sen väl i göteborg va de att hitta en parkering.
(Tur jag inte körde, hade fått panik.)
insläppet började inte förän 18,30 och de va folk redan kl 16 som kööat. helt sjuka människor, men vill man in så vill man..
Vi satte oss i parken utanför ullevi, drack lite och mådde bra.
sen gick vi en runda på avenyn.
och sen va de dax för oss att inta ullevis plan. Så mycke folk.
och springsteen va grym. oj vilken stämmning.
som sagt innan så är jag inget jätte fan men hallå eller, gott bra...
sen efter 3 timmars konsert va de att kringla sig ut och hitta bussen gen.
     
inte jag som tagit dom två första.




och nu i veckan har de vart lungt..
laddar upp för nästa musik arrangemang.
lite närmare och kanske lite mer fan för mig. uggla/Jill Jonsson & cohar man ju hört lite fler..
Har lyxat till de med buss från Sparlunds, Frida måste tro jag e knäpp, ringt och tjatat på henne massa om tider o allt.

hoppas de bara ska bli fintväder, som de ser ut nu ska de bli...
molnigt och lite regn.. hmm 
egentligen har väl ingen dött av lite regn! (tvi tvi)

Idag va de gott o jobba. lagom med folk och sakerna kom i lagom takt,
så man hann färdigt med de första osv...

Frågan är bara vad jag ska hitta på nu.
förslag på vad man kan göra själv en onsdag?
Fredrik jobbar över. =(

Snart Semester, de börjar kännas. V 30. segt att man jobbar helgen precis veckan innan. hmm

Ha de så bra och skriv gärna en trudelutt.. =)

//Lina



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det var lyckat i GBG, kan tänka mig att det var drag =)

Då kanske vi sesi vimmlet imorgon, Uggla för hela slanten =P

Ha det bäst !

Kram

2008-07-09 @ 22:29:17
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Hej, här kommer en liten påhälsning. Hoppas ni fick fint väder på läckö, var ju inte så tidigare på dagen. Ha det gött. Kram Mamma

2008-07-11 @ 17:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0