lediga dagen

idag sov jag förvånansvärt länge för att vara ledig.
brukar ju alltid vakna tidigt när man inte ska jobba..

slängde ner lite mer kläder i en låda, börjar bli tomt i garderoben nu.
har så mycke "skit" som man aldrig använder.

och så har jag tiitat runt lite på ikea/mio/em m.m vill ha lite nya saker och lite saker måsta vi ha.
så hittade allt många fina saker.
synd är bara att man inte är ekonomiskt oberoende.
 men om de är någon snäll själ som vill bli av med lite pengar så är mitt konto nummer:
154 ... .... hah.. ne skulle inte tro de..

vet egentligen inte vad jag ska börja packa ner nu. e typ bara elektonik sakerna kvar och dom använder man ju dagligen.
ska ringa el verket och säga upp/byta.. fattar inte sånt riktigt..



måste bara skriva och säga att de är så synd ommin älsta lillasyster.
hon trampade på en spik i söndags. och foten hade blivit super svullen.
så dom fick åka in till lidköping
 som tur va har hon redan fått stelkramps sprutan så hon fick "bara" pencilin och ett par kryckor..
ska hem med lite tröst godis till henne senare när hon kommit hem från farmor..


 Lite bilder från Uggla PÅ Uggla =P

Fredrik dansar för oss på kullen     scen på avstånd

UGGLA    UGGLA    UGGLA

Kanon kväll verkligen.


Vi va ut eoch åkte igår en sväng..
fredrik fick ryck bakom ratten och körde fram sätet..

   

Nu ska jag återgå till mitt packande..

Ha en trevlig Tisdag.
//Lina




Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har jag fått bilen, nu ska jag bara punga ut med pengarna, inte lik kul men ett nödvändigt ont !!

Jag har ju alltid en Fård över om det känns lockande =)

När är det ni flyttar in då?!

Nära eller?!

Heja på med packningen...

Kram

2008-07-15 @ 16:42:26
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0