Lyckat igår..

igår när man va ledig skulle vi ju åkt till överby. jag och två kompisar.. snacka om komplicerade..
en va sjuk. inget att prata om..
den andra som hade tjatat sen måndagen att vi skulle åka och ringde väckte mig 09,30 för att vi skulle komma iväg tidigt..
hon skulle ringa upp mig efter att hon fått in barnen och pratat med sin man.. idag är de onsdag och klockan är 11,15. Hon har fortfarande inte ringt. och efter tre timmars väntan igår blev jag en aning irriterad för hon varken svarade hemma, och på mobilen klickade hon av hela tiden..

SÅ jag ringde fredrik syster. hon åkte gärna med så.. äntligen en som kan bestämma sig.. =P
på vägen till överby ringer syster malin och säger att dom är på torp.. så varför inte  slå två flugor i en smäll..
vi åkte til torp. Och de va bra.. inte för plånboken men för garderoben..

Hittade en söt Skjort tunika på verom moda, en vit tunika på MQ som jag tittade på en annan gång men nu va den på rea.. =) två linnen som man alltid köper på Gina. super snyga kallingar till Fredrik och foundation & Blucher.
Sen köpte jag nytt spray 3 betalla för 2 på bellbox. hoppas de är lika bra som de andra jag köpte. och ett hår gegg till fredrik som han ska testa, fanns i störe tub..
 



dennna kanske inte riktigt är jag med virkat så där,
men jag tyckte om den när jag fick på mig den..
och de är väl viktigast..

Idag ska man jobba 16-22 rätt gott med få timmar ibland.

imorgon blir de oxå lite timmar och sen är man leeedig, till måndag, länge sen man va ledig tre dagar i rad..
 
nu ska jag plocka ner lite av tallrikar & glas i lådor, ska ju inte direkt ha massa folk hemma nu innan vi flyttar så de få räcka med hälften.

Vad gör du??

//Lina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aha va de därför du va som du va på ön...sur på mej?

2008-07-08 @ 23:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0