Regn..

nu sitter jag ännu en gång på jobbet. fy skäms.
jag orkar bara inte ta tag i något, gjorde massa igår kväll innan jag låste och gick hem så de finns inte så mycke nödvändigt att göra..
Jag började läsa KLICK bilagan till aftonbladet idag och därav blev jag sittandes framför datorn..
Kolla blogggen.
gynning.blogspot.com
Lite roligt att läsa en kändis blogg. sen verkar de verkligen som att hon är som hon är i IHUVUDET P GYNNING.
Hel skön.


Praktiska jobbigheter..
Jag ska ju ha ringt grästorp energi HELA veckan. och jag Haaaaatar verkligen att ringa sånt där. och idag flyttar vi. hmm. men aa får hoppas dom inte dödar mig för liiite förbrukning av el på två dagar i huset och inte i lght..
 
Kan säga att jag räknar ner till semestern..  just nu är de ca. 13 Jobb timmar kvar. idag & imorn.
 
 Jag tror jag har fått packat ner typ allt. la ner allt (utom tandkräm och fredriks borste) i badrumsskåpet nu innan jag åkte imorses.
sen alla lampor har jag kvar ståendes, ingen ide att lägga i lådor..

Fredrik ska komma och hämta ett släp när han vaknat så att han kan börja lasta in lite lådor.
så vi nästan kan köra första lasset när jag kommer hem..


Fast att de inte finns någon motivation idag på jobbet måste jag nog greja lite ändå.
 typ fylla på i dricka kylen, ciggarett hyllorna & snus kylen, chips hyllorna osv..

Ha en fin Lördag hoppas de inte kommer regna allt för mycke.. 

Puss & Hej
//Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0