Fredag & Lördag

Jaha då va de helg igen..
Veckorna bara rullar iväg. kan de vara för att man har mycke o göra när man inte jobbar??
 
Fredagskvällen va mysig. Vi va hos familjen Karlsson/Andersson i Björke.
Busade med willjam och grannens barn, åt mat och tjatade..
Tack så mycke för trevlig kväll.

Lördagn vaknade jag av att fredrik gick up 05:00 han skull eiväg och jobba.
och så med en jävla huvudvärk. 2 alvedon hjälpte inte ens..
några timmar senare la jag mig i soffan, kände mig inte alls pigg.

sen ringde svärmor och fick med mig till vara, jordgubbensdag.
har aldrig vart där på dagen, bara på kvällen/natten i fyllans behag..
Så jag trodde inte de skulle vara så mycke grejs, marknad och stå hej..
 De bästa va att man kände inte av huvudvärken mer då förän man satte sig i bilen hem igen..

sen va de bara iväg till jobbet.
och nu sitter jag här..
Skönt väder ute, flesta folken köper dricka till grogg.
Och jag ska upp och jobba imorn kl 7.
Men jag är inte bitter.  haha

vad har ni själva för er??

//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0