GROGG...

idag va jag faktiskt riktigt på topp för att jobba.
inte ofta de är så men vaknade innan klockan och gick upp nästan  direkt. åt frukost hemma för en gångs skull..
fixade occh trixade lite och sen cyklade iväg. lagom tid och allt. fast sen kom jag helt plötsligt för sent..
Tack vare ett "2" mils godståg.. snacka om vagnar med timmer stockar på..
hmmm.
tur att de inteär någon rusning vid 07..

gjorde dom vanliga onsdags sysslorna.. och sen väntade jag på varor. emma kom vid 11 och inte ens när jag gick hem  15 så hade vi fått några varor ..
så  imorn hoppas jag att man är på  lika bra humör som idag...

Nu ska jag in i duchen.och sen kommer nog fredrik syster med sling färg och så ska vi se om hon vill hjälpa mig eller om jag åker ut  till moder..

tog med filmen He´s the girl hem idag som jag tänkt jag ska hinna se på inna fredrik kommer hem från övertiden..

sen såg vi ARN i söndags, och jag tyckte faktiskt den va rätt bra, tur att man såg den så sent eftersom  den andra kommer väl snart.. =) se värd..

JAG VILL HA TIPS.
Jag vill ha tips på bra, lätta goda och lättdruckna groggar.
jag har blivit lam. jag slutar dricka efter typ tre-fem groggar/cider..
måste byta upp mig.. HJÄLP


Ha de så bra..

//Lina

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej. Vad är skype för något? Hur har det gått med slingorna? Vi åker och hälsar på hos Malin och Hugo eventuellt Björn med, beror på hur länge vi är där imorgon. Ha det gött. Kram Mamma

2008-06-25 @ 22:37:46
URL: http://iorneta.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Gött med sådana dagar på jobbet, när det bara är allmänt gött =)

Ja har faktiskt fyndat en hel del bra nu, perfekt med boleros om gömmer gäddhänget =P

Hittade allt lite idag med, men billigt blev det så det var bra ;)

Hoppas slingningen gick bra !!

Testa apelsinjuice, pinsangambon och lite extra sprit i om du vill ha starkare, supergott och enkelt och fräscht =)

God natt

2008-06-25 @ 22:43:20
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Ztina

vet du när jag gick upp??06.40 helt själv ett MIRAKEL eller vad!!=D

2008-06-26 @ 11:54:12
Postat av: Sandra

Hallå !!

Hoppas du får en skön helg trots att du jobbar !!

Nu ska jag ta en cykeltur till placet igår och hämta mina smycken och få lite luft så man kvicknar till =)

Ha det gött och hälsa sambon !!

Kram

2008-06-28 @ 15:15:20
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0