Skype..

Lina. Min kompis som är  i usa har tjatat sen hon åkte att jag ska skaffa skype,
så vi kan prata gratis via internet,, 
Innan har vi testet via msn, och de har ju fungerat sådär.. 

i tisdags instalerade jag skype på  datorn. och mailade till Henne.. Hon blev super glad. 
Så nu har vi testat att prata via de.. 
Mycke bättre än msn. och såå roligt.. 
se varandra  och prata. 

tycker de va så roligt.. 
hon har inte förändrats, tycker de va de bästa..
tror ibland att hon blir en annan .
kanske lite svårt att förstå hur jag menar men..
jag blev  så lättad när vi satt och va som vi brukade liksom.. 
inget kändes konstigt.
hon berättade om hennes planer....

Så 100 poäng till skype.. =) 

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej !!

Ja den blir nog bra, skönt att den är fixad i alla fall, så kan man ju slappna av lite =)

Fast jag ska nog leta lite till, ifall jag hittar en bättre =)

Kul med husflytten, hoppas jag att att jag får komma på infyttningsfest den =P

Hoppas helgen var bra !!

Ha det gott !!

Kram

2008-06-24 @ 16:29:44
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Gunilla

hej vart är det ni skall flytta?ha de gött kramkram

2008-06-24 @ 20:55:46
Postat av: Lina Till Gunilla..

Roligt att du läser. =) fast har varit lat de sista.. ee i ska flytta ut på landet.. =) de lilla vita fyrkantiga brevid sparlunds buss.. Frida bor där nu.. =) så om tre veckor.. så skönt så..

ha de så bra.. Kram Lina

2008-06-25 @ 15:59:28
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0