Grymt Rastlös...

Huur kan de va så.. sista timmen på jobbet och ännu mer nu..
Rastlös, Rastlös, Rastlös...
finns massa att göra men samtidigt som jag vill göra massa så orkar jag inte. vill egentligen bara göra något roligt nu när man slutat tidigt. =)
Fredrik ska jobba över, inte roligt för mig.. hmmm..

Fick in den nya CENTER idag, fick smakprov förra veckan. Inget jag kan rekomendera direkt..
Center med Jordgubb, Citron & Chili smak.. inget för mig..
våga testa iaf..!!!
Orginalet är bäst..



någon med förslag som man kan göra. På tu man hand. (de är väl när man är själv va) haha

Ha en skön onsdag i de lite blåsiga sverige..

//Lina

Kommentarer
Postat av: Gunilla

hej har alltid trott att tumanhand var när man är 2 men de såg ja ju att ni va du å Sanna på fiket hihi.ha de gott kram

2008-05-14 @ 17:17:09
Postat av: Sandra

Grönsakssoppa, inte dåligt =)
Kan oxå tänka mig att den gamla hederliga centern är godast, får ju inte göra om allt orginal ju !!
Blev det någon slinga eller hoppade du det?!
Hej Hopp

2008-05-14 @ 19:08:34
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Lina Till Gunilla

Hej.. jag ahde nog fattat fel, kan ju inge kunna alla sk talesätt.. =) Jo tur att hon ringde, annars hade nog soffan lockat mer.. =)
Roligt att du läser lite.. =)
Ha de så bra. /Lina

2008-05-14 @ 20:00:58
Postat av: Lina

Hej gumman! Klart jag laser din blogg! Sa flitig som du e! Later hur mysigt som helst med en fika och lite snack! Saknar er sa det gor ont! Forlat att jag inte kommenterat tidigare, visste inte att det gick! E inte sa teknisk alla ggr! Du skriver ju alltid kommentarer till mina inlagg sa jag far ju ge tillbaka lite =) Postade ett vykort idag =) KRAM din Lina

2008-05-15 @ 02:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0