Vart ska jag börja??

har inte skrivit på närmare en vecka.
så vet inte vad jag ska skriva.
har väl egentligen inte hänt såå mycke..

Största händelserna är väl att vi har vart och tittat på ett hus.
Dock inte köpehus men ett hus.
Så i helgen har vi bestämt oss att  vi ska hyra de istället för lägenheten.
Så idag Måndag sa jag upp lägenheten.
Känns såå bra, ska bli gott och få något nytt ihop med fredrik, han flyttade ju in till mig så aa de blir liksom vårat mer ihop.. =)
Helt super. Ligger lite mitt emellan våra föräldrarhem, alltså lite på landet.
 ca 4km till Grästorp.
Jag har blivit lite galen, vill liksom redan slänga ner allt i lådor. så allt är klart. haha.
fast att vi inte ska flytta förän i mitten av augusti.
Huset vi ska hyra är riktigt känt för mig, min barndoms kompis bor där nu och innan bodde hennes farmor & farfar där så vi va alltid där och spelade kort och lurade av dom lite glass.
Så de ska bli roligt, och sen känner man ju hyresvärdarna.
Får låna gräsklipparn oxå. gott så slipper man panik köpa en egen. =)

Denna vecka är ju bröllopet för min chef oxå. känns lite halv jobbigt faktiskt.
har kommit på att klänningen är kanske lite kort för mig. hmm.
så får bli ett par leggings under..
och sen börjar jag få placerings ångest,
vem jag kommer få sitta brevid.
Är ju inte blyg men ändå lite liksom, blir lite obekväm om jag inte vet vad man ska prata om osv....
Men de ska bli roligt.
Frida ska göra frisyr så de blir mer fint än vanligt..

//Lina

Kommentarer
Postat av: Gunilla

hejsan!kul att hyra ett hus,passa på att förlova er innnan bröllopet då får man sitta ihop,så är seden men är man gift får man sitta på var sitt håll å när man bara är ihop,ett litet tips bara hehe,ha de gött kram

2008-05-27 @ 16:34:52
Postat av: Lina Till gunilla

så du men ar att vi ska förlova oss bar aså där.. njaa hoppas nog de. fast visst skulle de va gott att sitta brevid så man bara har en okänd vid sig. hmm.. menmen.. jaa de ska blir jätte roligt att flytta framför allt. trivs ju i lägenheten men gott att få lite mer privat.. Ha de bra. Kram Lina

2008-05-28 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0