Fix & Trix..

De har nästan kännts som jag vart ledig  idag oxå. börjar inte förän kl 16.
så när jag vaknade tog jag en liten macka och gick samma runda som igår.
runt ås. de sägs vara 8km. så de är gott..
har börjat få in de som en vana att göra något iaf 30min om dan.
torsdagar brukar ja simma. så skönt. man hinner ett antal längder på en timme..
har fått med syster stina en gång och imorn hoppas ja att moder kan förja med.
roligare och simma två fast att man kanske inte pratar såå mycke.. =)

idag har jag hunnit mas massa små saker. damsugit soffan, städat buren så fredrik slipper när han kommer hem. diskat, plockat iordmimg imitt burkskåp så gott de gick, tvättat & hängt upp en maskin så nu e de helt  tomt i kälarn.. gott..
 
Har redan börjat fundera på vad man  ska göra i helgen.. när man väl är ledig vill man göra nått, men samtidigt bara ta de  lungt.
jobbigt dedär..  men men..  tur jag inte behöver komma på allt själv.. =)

       
   
Några bilder på den vilde..
inte direkt någon linslus men någr får man ta.. =)

Nu blir de duchen & sen allt annat. =)
//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev det Vaktarn nu då?! =P

Störttcool !!

Redig du är som kommer ut på din vardagliga motion, ska försöka bättre mig jag med.

Skönt med en nästan ledig dag, du börjar när jag slutar !!

Ha det bäst kusin !!

Kramar

2008-11-06 @ 14:20:59
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0