Ledig fredag...

gött att man kan byta bort vissa dagar ibland. så idag ha jag vart ledig.
Tack Matilda..
Stora syster och hennes söta hugo ha vart "hemma" sen onsdags kväll. roligt..
Vi va med syster stina och tränade bandy.
fyyy fan va roligt. de roligaste ja gjort.
inte vart på Stor plan på ja  va e de nu. tre år????? riktigt gött.. måste dock erkänna att  de ha vart lite träningsverk i ljumskarna, menmen...

idag ha jag, mamma, malin & hugo vart i lidköping en sväng..
mor skulle till tandläkaren så vi åkte med. och de blev rätt trevligt..
jag, malin o hugo åkte och träffade bettan en stund, sen hämtade vi mor igen. åkte och pratade med kusin sandra på ahlsell..
Lite chokad blev hon allt. så där bestämde vi oss att vi skulle äta lunch ihop på söne el.
så vi gick en runda inne på silverknappen, malin skulle kolla ny ring  och jag om de gick och förminska mitt armband men ikke de...
sen gick vi till hemköp för vi  kunde inte bestämma vart vi skulle köpa at ifrån.. hehe..
och där träffade vi en till i kusin skaran. isabell  köpte lunch hon , men hon hann tyvärr inte med  till söne el för att äta..
sen blev de mat. =) trevligt med lite annat. =)
chefan och ""ingifte morbrorn"" va inte där, men de räckte gott och väl med Sandra och Carin.... och nobell självklart.



och nu e vi hemma. raka vägen hem..
 Jag e  gott seg..
Men  jag vill ändå hitta på något idag att gära. hoppas bara fredrik e med oxå...
sen är de ju bara de där med att komma på något.. bowla? Bio?Film hemma? Mys pys? jobbig fråga..


love candels..


VILL HA.
tycker dom e sååå fina..


Sen börjar jag faktist få lite smått panik på jobb  fronten..
jag  vet ju att jag har ju iaf hela januari ut. men ändå....
de börjar kännas att de liksom kanske inte blir något..
jag har iaf vart och pratat med posten och hemköp i grästorp.. måste börja någonstans.
visst de finns folk som har de värra men  jag vill ju jobba, jag blir galen av att vara hemma typ två dagar i rad  nu... och sen att man kan ju inte slösa så som man gör  nu sen  isåfall.. segt segt segt...
Så tipsa mig gärna, måsta oxå skriva de där berömda CV som jag hatar. vill ju ha ett bra.

Ne nu blir de att städa buren och sätta på en maskin tvätt.. man vet aldrig vad man vill ha på sig i helgen.. haha..


Trevlig helg..
//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

God morgon !!

Ja jag blev allt en anings chockade, men kul var det att ni kikade in =)

Hoppas du/ni kom på något kul att göra igårkväll.

Själv gick jag här hemma i mysbyxor, plockade, skurade golv, diskade, kollade på Idol och drack vin, helt ok =)

Ha en skön lördag !!

Kram

2008-11-15 @ 09:23:06
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0