Måste? Måste inte?

Lediga Tisdag..
Vad ska man göra?
finns så många måsten...
Jag har iaf vart ute och gått. så man har gjort de för idag.. kändes riktigt skönt. gick vid 10. va liksom kallt men ändå skönt. så kinderna va så fint rosiga när jag kom hem.. =)
och nu har man duchat. (både ja och pippin.) satt på en maskin tvätt, konstigt nog blir alltid tråktvätten större, handukar, lakarn m.m snacka om att prioritera kläderna.. Ätit frukost. och nu sitter jag här..

Borde tvätta bilen oxå. men de blir en  annan dag.

Namn svårigheter!!!!
jag måste berömma alla som har barn som får ett namn. hur vet man vad dom ska heta??
jag och fredrik har fortfarande inte fått fram något bra namn på den vilde här hemma med vingar. haha
jag har nog bestämt att den skaheta felix. tycker jag om..
men fredrik är ju som han är och hittar på dom  konstigaste nemnen, först va de massa film skådisar, som  typ sparrow, aragon osv.. och nu harhan tagit fram namnet Vaktar`n. (uttalar de lite bonnit) haha..
så tävling!!!!
Rösta.
Felix Eller Vaktarn????

Jag har sån jävla tur. NOT.
jag skulle gå in på en plats och fråga om jobb. för 2:a gången. och då är han inte där IGEN.
så då ska man få tummen ur en gång till.. och de närmar siogju för varje dag.
men jag känner mig så slö.
på ett sätt känner jag att jag börjar få panik,  men på ett sätt så orkar jag inte bry mig liksom..
men men. jag tror faktiskt de kommer lösa sig...

Vad ska man göra till lunch idag? och sen  även middag när F kommer hem.
Fy för all denna mat lagning..
Mat Tips?

Ha en bra tisdag..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag är nog oxå lite udda och håller på Vaktar´n =)

Det där med barnnamn lär ju inte vara lätt, jag som har sååå många fina, udda =)

Ja bandy är la kanske inte min stora passion men någon match kanske man får pallra sig iväg på.

Ha det gott !!

Kram

2008-11-04 @ 17:17:11
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0