Ny Vecka...

denna vecka har faktist börjat riktigt gott..
ella jag vaknade och mådde lite halv kass, men så fort ja kommit upp så va de fart på benen.
skulle ut och gått i ös regnet, men hoppade de..
men tog en snabb runda med frida efter jobbet, regnade inta alls så mycke då..
gick in på hemköp, fyllde upp skåpen lite.. innan vi gick hem till henne och min racer..

Fredrik är oxå och tränar nu så nu har jag lite egen tid, haha.. och ska försöka  lära Jöns att gilla mig.. hahah alltid bits..
Hämtade två filmer på jobbet oxå..
1. Over her dead body. Blir nog ikväll efter duchen,  bra å somna till.. hehe
2. Blonde and Blonder. en film  jag säkert hinner titta på imorn när jag är ledig.. haha..

ne så nu ska jag slänga mig in i duchen. fredrik kommer nog vilken minute som hellst..
 imorn blir de promenad på förmiddagen och så ska jag träffa sanna sen. vi ses typ bara 1 gång i halvåret  fast att vi säger hela tiden att vi ska bättre oss.. hmm. Skärpning. men vi har ju massa att prata om när vi ses... alltid roligt..


nu blir de duchen och sen soffan...
Trevlig måndag
//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget vidare kul att traksa i regnet, hade oxå tänkt ta en promenad idag men det spöregnar ju.

Men snart är det dags för box and kick, alltid något.

Hoppas Jöns skärper sig och slutar bitas, lär la göra ont som fasen?!

Ha det gott kusin !!

Kram

2008-11-11 @ 17:06:08
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0