Stråålande..

jäklar va skönt de va med en promenad idag.
tog en extra sväng i solen. visst va de riktigr vinter kallt om kinderna, men guud så skönt..

Snart denna vecka oxå gått.. fyy va veckorna bar arinner iväg. fast jag jobbar denna helg så den blir lite segare än vanligt..
Jag längtar mest till att få plocka fran ljusstakarna å sånt i fönstrena.. alla xtra ljus. Så mysigt..

Lördags kvällen ute med tjejerna blev riktigt lyckat. vi hade såå jädra roligt.. Alla hade roligt. fast de kan bero på att alla verkligen blev rätt runda under fötterna.. till och med jag.. de ni.. hahah
Söndagen däremot va ju inget vidare rolig.. jag blev människa först vid 20 tiden. hade hängt lite över toa stolan. alltid något, fick endast i mig lite vatten..
säger då de. måste göras om, hela gänget liksom. men inte föör ofta..
dock böev de inga snygga bilder. bara fylle bilder med halva ansikten å sånt.

idag börjar jag jobba 16,30 riktigt segt. fast ändå gott å göra kort pass när man ska upp tidigt imorn.. =)
Lena Juhlin har imorn kväll sexparty. funderar at åka med mor, men de blir ju inte riktigt samma sak när de typ e 30-40+
hah.. inget illa menat...

nu blir de en duch.. sen lunch med fredrik som jobbar i grästorp denna vecka. så skönt. då har man setts lite under dagarna...

tidplanering!!!!!
vad ska alla göra  på nyår då??

//Lina

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, du är snäll du. Vadå vi är gamla? Ha det gött. Kramar Mamma

2008-11-22 @ 12:23:58
Postat av: Lina

Jo på nyår kommer jag saknar dig :) ÅÅ vad jag vill hem till dig!! kraaaaam

2008-11-28 @ 01:12:42
Postat av: Lina till LIna

åhh. ja de är ju snart... saknar dig meed. men snart kommer du snart va i lillbyn igen.. =)

Pussa

2008-11-30 @ 11:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0