Aktivitets dag??

idag har de vart en trög dag på jobbet
 gjorde mina beställningar, sen tog jag tag i de damm som fanns på de flesta ställen...
så rent och fint de blev..

fredrik hann och komma till grästorp innan jag åkte hem. så vi hade lite race på vägen. haha
myste lite i soffan och tog en duch.
nu snart ska jag ner till ishallen. de är spelarråds möte och lite så..
skulle varit korttagning men de slapp jag idag.
GÖTT..
jag har nämligen ett super sår under näsan efter alla snytningar..
Sen ska vi hem till fredrik föräldrar och fixa deras dator. eller fredrik ska fixa och jag tjata skit. =)

imorn. har jag tagit mig friheten att vara ledig. gott att de finns folk som går i skolan  som gärna jobbar kvälllar. =)
så jag tror faktiskt jag ska vara så serils att baka bulllar.
men är lite osäker. kanske hinner ikväll?? inatt??? haha
för imorn kanske jag inte alls känner för de och de vore trist.
alltid skönt att ha lite bullar. om inte annat kunna bjuda folk som kommer eller ta med till jobbet..
har frågat mor men hon ska förmodligen jobba imorn så hon hinner inte.. 
alltid lättare med någon som e van att baka..


Kanelbullendag på lördag!!!

får se hur jag gör...
trevlig torddag...
//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan hej !!

Ja visst blir det snyggt =)

Dessvärre kan jag nog inte erbjuda mina tjänster, är inte jag som trixat med sidan, har en fin bloggvän som hjälper mig och som är duktig.

Hmm ingen aning, tror att det kanske är säsong 5?! Jag trodde jag hade sett den senaste men det hade jag tydligen inte eftersom jag inte sett programmet som var i går.

Lycka till med bullbaket, kommer gärna på en fika ;)

Ha det bäst kusin !!

Kram

2008-10-02 @ 16:47:49
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Hej, ja hur har det gått med bull-baket? Jag bara frågar? Háhahahahahahaha. Ha det gött. Kram Mamma

2008-10-03 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0