Snacka om seg...

ja en helt ny vecka.
en ensam vecka..
fredrik åkte 04 imorse och kommer inte hem förän senast söndag.
jobb i norge som måste bli klart. så dom jobbar tills de e helt klart...

Måste börja med att berömma migsjälv och framför allt min kära mamma. som  gjorde att mitt kära bull bakande blev av. fick va hemma hos dom och stöka ner. passade så bra på kanelbullensdag och baka. såå seriös. ekakt 103 bullar och en fläta blev de..



idag har jag faktiskt vart seriös på jobbet, brukar va rätt seg när man jobbat hela helgen men idag... jag och emma har fått ideer.. så roligt så.
fast måste erkänna att ibland tappar jag helt lusten att göra något alls på jobbet.
eftersom jag vet att jag inte kan vara kvär. så himla tråkigt. och inte har jag hittat något annat heller.
finns inget direkt på marknaden som intresserar mig. hmm..

JAg har även fått en känsla för inredning.. haha..


detta är som alla ser ett par jeans.fredriks jeans.
och dom drogs sönder en dag och jag tyckte de va roligt så jag satte upp dom på väggen.

Nu ska jag köra ett pass på maskinen.
har faktiskt blivit liiiite resultat. 2 cm runt midjan o 3 på låren. alltid något. problemet är att jag äter för lite..
de STORA problemet.. som är de viktigaste.. hmm..

Jag tror faktiskt jag k ommer sova någon natt hos mamma o pappa i veckan. som alla vet som känner mig e jag en aningen mörkrädd.. och konstigt nog så hör man massa konstiga ljud nu som jag inte hör annars. inte ens annars när man kanske  e själv hemma. men bara för fredrik e längre bort så då jävlar...
eller ska  jag möta farorna?? haha

ne. ska nog faktiskt ta mig i kragen nu. så kan jag lägga mig med gott samvete... 

Ha de bra i mörktet.. 
//Kram Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0