Nytt Hem, Nya Vanor...

Oj va trötta vi va igår.. fy fär att verkligen åka bil HELA dagen..
Då är han hemma nu då.. den 5 månaders Lille __________
Vi Har skaffat oss en blåpannad amason fågel.. den e så fin.
och jag som inte är någon direkt djur älskare när jag måste ta hand om själ så, men detta kommer bli roligt...
De märks att han redan har börjat vänja sig vid sitt nya hem. vi försöker prata mycke så han känner igen våra röster. och de börjar allt låta mer från buren...

Jag gav han precis en bit morot, och oj vad de tuggades, dock blir de ju lite spill, lite på golvet och så.. men han e ju städ van så de blir bra..
Behöver många tips på namn! Kill namn.

Vad har man gjort mer sen sist då??
Jag funderar mer och mer hur de kommer bli med jobb.. men så lat som man är så har man  ju inte gjort någon större ansträngning. fast att jag vetatt de inte kommer komma till mig på posten..

Idag har man fått dem otroligt roliga veckan och den där värken blir bar avärre för  varje månad. MÅSTE fixa något för de. piller är integ förmig så hoppas att hon tanten har något vettigt och bra att rebjuda mig på tisadg..
Så idag blir de fosterställning, vräk dag i soffan och film...


Liknande så här ser den ut..
(Inte vårt ex)

Hur har er helg passerat???

//Lina


Kommentarer
Postat av: Gunilla

hejsan!gullig mä fågeln Jocke är ett kul namn tycker jag hehe,kan ju glädja dej att de blir inte bättre mä den"veckan"ju äldre man blir kul va? ta en vetekudde å värm lägg på magen..ha de så bra som de går..kramkram

2008-10-26 @ 12:12:02
Postat av: Lina till Gunilla

Roliga att du läser och hälsar...

nee fy va hemskt de är. mem de är ju bara tt gilla läget.. Ja jag hoppas de ska bli bra med fågeln. namn e de svåra.. Han pratar mer för varje timma så snart kanske vi inte kan sova.. =) Hoppas allt är bra med er.. Puss

2008-10-27 @ 17:11:29
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Söt du är ;I

Kul med ett husdjur, en talande fågel, tror att han ser ut som en Tjabo, det var det första som ploppade upp =P

Usch och fy för den däringa skitveckan, hoppas tanten kommer på något bra till dig !!

Allt är bra här !!

Hoppas det är fint med er båda !!

Kram & god natt

2008-10-27 @ 21:24:39
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0