Onsdagen..

att jobba ifdag gick såå fort...
Emmas lilla höst förkylnings hörna blev kanon. så fint med massa hals tabletter och servetter.
och Fina stora gula  o röda LÖNN löv.

Syster stina kom in på jobbet precis i tid så hon fick åka racer saab hem och så hämtade jag upp mamma som vart lite dagmamma idag åt Lova. så söt hon är den lilla flickan. bus frö..

och åkte hem. hade fått ett paket på posten.. hehe inget roligt dock. reklam prover från veet. heh. kan användas någon dag.
imorn kanske så man e fräch om benen när fredrik kommer på fredag.. =)
Nu sitter jag här. väntar på att Lina sku logga in på skype så vi kan prata skit en stund, va ett tag sen nu igen. =) alltid roligt att hon hinner med oss här hemma oxå.. =)

sen vid 18 så ska jag ta racern in och ut och gå med frida. vilket väder de än är. så de ska bli bra....  lite mysigt ändå och gå i regn.. =)

Trevlig Onsdag alla..
//Lina


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja varma mackor är gottigt, får nog bli det ikväll oxå =)

Då ses vi på fredag, ska bli skoj att träffas !!

Får se om jag tar med mig överraskningen ;)

Kram Kram

2008-10-15 @ 16:24:05
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ps: Duktigt du är som pallrar dig ut trots skitregnet, idag orkar jag bara inte, blir en slapparkväll i soffan :Ds

2008-10-15 @ 16:24:48
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Mmm vi får se, har liksom inte riktigt bestämt mig än ;)

Men jag hoppas vi ses imorgon i alla fall =P

Kram Kram

2008-10-16 @ 19:42:29
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0