Redigt värrre..

katastrof eller inte!?
detta med gojan är fortfarande roligt.. haha..
den går och snackar lite. (inga riktiga ord än men de kommer.)
igår skulle vi ta ut den ur buren, mata den och ge den en duch med blom spruta..
den är alltid vid dörren när vi öppnar den och jätte nyfiken. så igår skulle vi försöka..
den blev nog gott rädd,  den hoppa ut så fint på fredriks arm, men sen flög han fram och tillbaka, tur va satte den sig på golvet så vi  kunde lyfta in den igen..
men fy  va nervös man blev. vi kkände oss som värsta djurplågarna.. fyyyy
den är  ju van att tas ut och så. konstigt..
fast vi va nog lite för snabba. den måste ju helt klart vänja sig... 
så de fick bli mat i skålen igår oxå.. sen tog de tio minuter tills den hade lungnat nersig och började betee sig som vanligt... SKÖNT

igår kväll va jag så jävla rastlös, ville verkligen ut och röra på mig. och som alla vet som känner mig e jag Möööörkrädd, trots allt så bliev jag sur på mig själv, klädde på mig, tog vita racern till grästorp och gick en runda, blev iaf 50min.
så denna vecka ska jag F*N i mig ta tag i detta och få de som en rutin...
lättare sagt än gjort när jag många kvällar jobbar sent men då ska jag ta mig ut om så 30min innan jobbet....

nu sitter jag med en tallrik Fil och råg fras och skriver. väntar på mormor.. =)
vi ska åka till torp, där mamma, och mina tre systrar väntar,
ska shoppa födelsedagspresent till stina som fyllde 14 år i sep. men de har inte blivit av och kläder är så svårt att köpa till henne om hon inte e med. så de ska bli roligt..
de blir ju liksom 4 generationer spm är på vift..

sen blir de hem.  och ta tag i livet igen.  Frida går ju varje dag så jag ska hänga på henne hela veckan
så de är  super bra...
(ska applodera åt mig om jag håller de...  )

Nu blir de plattning och sminkning...


Nya favorit bilden.. SMILE

Ha en bra Tisdag..
Puss & Kram...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det gick bra med nattningen, släckte lampan 22.28 så är jag nöjd =)

Men jag var lika trött i morse för det men det kanske blir bättre om man försöker göra det till en rutin !!

Kul med shopping och familjemys, hoppas du hittade en massa kul =)

Nu ska jag ta en promenad och sen box and kick, lär ju vara helt slut ikväll till Desperate !!

Snygg du var på bilden ;)

Kram på dig

2008-10-28 @ 16:25:25
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ps. Hmm vet inte det, eller ja Lotta har en lista som vi gått efter två år rad nu, så hon har nog koll på det... Får kolla med henne när dom kommer hem från Cypern !! .DS

2008-10-28 @ 16:26:14
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0