Tråkstäd..

på min lediga dag.. vad gör man då egentligen.
ja hade tänkt åka till malin. till torp/överby och titta lite. tvätta bilen. klippa gräset. o sånt där..
men a inget av de har blivit av. MEN faktiskt så har jag röjt. massa.
röjt ur lådor, bärt bort massa kartonger och sånt, fixat och trixat, tvättat och städat...
så ja jag har faktiskt gjort något iaf..
snart blir de en motionsrunda, sen blir de filmkväll med töserna..

imorn börjar man  07.
då är de dax att sätta igång med "höst" pynten. som jag och emma kom på i går..

Kan säga att vara ensam e inget jag längtar tillbaka till.. alltsåå nu e de sååå tyst, ingen som stör när jag tittar på mina tvproggra,. och sånt där.
sen saknar man ju självklart de där extra med kompisarna, men de får man juh ta igen som nu..
saknar Fredrik faktiskt.


Jag hittade detta kort på systers facebook. och tro de så fick jag ryck.
första gång jag ser ett kort från dopet. hel bild och allt.. OJOJOJ vilken syn

nu väntar jag på att angelica ska ringa för en promenad, hon skuulle  sluta  mellan tre och fyra. så..
lite nyttig får man va när man har tid.. =)

Vad gör andra en tisdag??

Hopp o Lek
/Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du har hittat tillbaka, igen =)

Hoppas vi ses på fredag vore skoj, skit i honom om han inte vill, du kan ju följa med ändå ;)

Kanske tar med mig en överraskning, får se om jag vågar ;)

Ha det bäst !!

Kram

2008-10-15 @ 00:22:04
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0