Helt Chockad

ja nu har jag vart riktig dålig de sista.. fy skäms..
jag har egentligen inte gjort såå mycjke..
de har vart mycke kalas, och andra tillställningar..
och som vanligt mycke jobb..

sen de värsta eller de bästa!?
just nu är de värst.. jag har redan börjat få panik.
liksom att jag bara gå rrunt och är huur orolig som hellst..
pratade med min chef i förra veckan. frågade hur de blir för mig efer att mitt avtal gått ut nu vid nyår.
och helt kort så kan jag inte vara kvar. för att hans fru sks börja jobba mera timmar hos oss,
och inte fortsätta jobba som frisör.
samtidigt som jag kanske visste de men kan säga att de kom ändå som en chock...
jag har ju jobbat där konstant sen 2003 då mest bara helger och lov. men sen studenten är de ju varje dag...
vissa tycker jag ska ringa facket och så men va fan...
visst att jag trivs och så men jag vill ju inte vara kvar och bråka med facket onär jag vet att dom her bestämt annat liksom. som en böld i röven. haha
sen kan jag ju hitta något annat. kanske inte i grästorp men aaa..
allt e lite halv jobbigt vill jag lova..
TIPS???


=)

Jag är oxå fortfarande förkyld..
från snor och huvud värk har de gått från  halsont och hosta
tills igår då de är halsont, hosta och snor i m'ängder..
haha lite ofrächt..


så jag har inte haft ork till något alls denna vecka som varit.
Innan /efter jobbet har de bara vart film på film.
hur kan man bli så slö bara av förkylning??

så nu har man tappat suget på motion igen eller lättare sagt vanorna..
ska sätta igång direkt som haösen blivit bättre. snor e ju inget farligt..

ne nu ska de bli en duch och sen bara fixa lite och sen till jobbet
14,30-22,15...

Ha en trevlig måndag..

//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej kusin !!

Vad tråkigt att höra om jobbet, hoppas det löser sig till det bästa.

Krypa på dig nu !!

Kram & god natt

2008-09-22 @ 22:55:31
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0