Hemska värld..

denna morgon började inte alls bra. fy fy fy...
först blev fredrik sur på mig. hmm..  inte alls förtjänat de..
så jag skrev av mig. oj vad jag skrev. stackars lilla Lina som får höra.

sen gick jag som vanligt in på kusinens blogg och läste..
klickade vidare till en av hennes kompis som hon skrivit om.
jag bara grät och grät..
jag känner henne inte men de bara högg i hjärtat på mig.
vad är de för värld vi lever i??????
kan inte mer än säga kämpa på och hoppas ni klara de tillsammans.

Jag börjar när jag vill idag. =)
så ska äta lite frukost och fixa frillan..
sen åker  jag nog in i räsern..
blir bara 5 timmar idag.. beställa snus, cig  och tobak.
och sen ett röj med damtrasan..

ett kors i taket igen.. jag har klippt mig.. hehe...
ska ta mig i kragen och lägga in lite bilder snart.. =)
har inte vant mig vid de korta men folk tycker de e fint. många som knappt känner igen mig på jobbet.
bra eller dåligt!? haha

Ha en bra torsdag.
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0