lite dålig igen..

Alltid lite roligt och skriva när man har något att säga. =P

hmmm börjar på fredag.
(förra veckan)
jag och mor åkte och städade lägenheten. mest kök och så.. segt som faan..
sen körde jag fredrik och en arbetskamrat till honom till deras firma i thn vid 2. de va firma fest för dom..
och jag fick åka jobba.. hämtade fredrik efter jobbet. kom iväg  vid halv elva, efter jag stängt och låst. =).
 va hemma vid 01. la mig och somnade direkt. klockan ställd på 06,30..

Jobbade till 15. och sen klippte vi gräs. städade de sista i lägenheten och så..  gott och fått undan de..

senare va de ju samma visa som vanligt. något att göra.. =P
vi skulle antingen bowla, till ldk på cruisingen med mina svärföräldrar eller bara ta de helt lungt.
de blev Ldk. och vi fick låna fredriks mammas bil att glida i för dom skulle åka med ett annat par denna gång så vi  blev full bil.. haha lite roligt.. blev inte såå sent hem som de brukar bli..

sen dagen efter så va jag inte så jätte slö ändå. jag har ju tjatat  om en bil så vi kollade blocket lite och ringde på några och gav oss iväg för att titta.. de va väl inge direkt som jag hade tänkt mig från början men..
såå  ja impuls eller inte så tog vi  en i högen haha.. 
 saab 900.......
 skratta bäst som skrattar sist. 
 de bästa är att jag nu kommer fram och tillbaka till jobbet utan att behöva tigga skjuts eller gå eller cykla.. =) speciellt om de regnar.. Känns skönt..
(bild får komma senare..  =P)

sen har de gått en hel vecka till .. var tar veckorna vägen..

på  tisdag åkte jag och mor till syster yster i henån och hälsade på. gott att komma hemifrån lite oxå..
vi åkt etill göken. köpt ett par skor. kopia av reeboks. =) 200 spänn gött..
och så får man ju köpa något till minstingen i familjen. han har blivit riktigt kille kalle nu och leker mest men sina bilar och traktorer. så jag ba ju inte dålig utan jag köpte en stooor lastbil med tippande flak.. och jajje men vilken leksak va bäst den dagen hahaha...

nu är de fredag igen och jag har huvudvärk. skulle tagiten promenad nu när fredrik är och tränar. men har ingen ork. hoppas jag har mer imorn då vi skaflänga iväg til tippen på morgonen.. =)
och så ska jag banne mig ta en rejäl promenad på förmidagen.. har lyckats hålla igång bra faktiskt. trodde man skulle bli mer slö än va man vart så  ett + till mig..  =P

Tips på vad man kan göra imorn kväll? Lördag och allt!??

//Lina

Kommentarer
Postat av: Sandra

En massa att läsa, kul =)

Hahahahahahaha en Saab 900, du skäms inte =P

Nä men det är la skit samma, gött med en bil när det regnar som sagt.

Hoppas huvudvärken har gått över nu !!

Vet inte om jag kan tipsa om något kul att göra ikväll, dålig på att komma på sånt...

Själv ska jag på kräftskiva så jag hoppas verkligen att det håller upp så man slipper att huttra inne i tälte, men det är la bara att supa sig varm annars =P

Ha det bäst !!

Kram

2008-09-06 @ 16:06:39
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0