Måndag.

Har tagit en duch och skrivit till lina.
Grattis på födelsedagen till dig..
Ätit en skål med Råg fras och yoggi.
ska snart fixa håret och åka till jobbet.. 13-18 idag.

i lördags blev de bowling i kvänum. Har aldrig i mitt liv bowlat såå dåligt som då.
första serien fick jag 74. helt kaos.
men sen slutade jag på en 6 plats tror jag av 9. såå inte helt illa pinkat..
sen bestämde vi oss för att ge kronan en chans. jag har inte vart där sen student dagen..
de skulle vara manligt coyote ugly. såå vi två tjejer va ju nöjda. =P
blev inte så länge för mig och fredrik så vi missa ju höjdpunkten. någon blev för full och så otrevlig som vanligt så ringde stackars mor och far.  fick upp mitt i natten.
TACK så himla mycke.. vad skulle jag gjort utan er i alla lägen.
blev att vi sov hos fredrik föräldrar..

Söndagen blev inget alls.
jag va inte bakis och så bara lite trött och irriterad..
soffan hos  david och sandra tilltalade oss en stund. ingen orkade något. sen blev de två filmer.
jag och fredrik somnade direkt..

och nu sitter jag här. snart dax att inta jobbet.
har inte letat något nytt än och inte skrivit något CV om de ska behövas till något ställe. men hoppas jag kan hitta något snart.. måste dock vara kvar på jobbet till 31 dec. både bra och dåligt om jag hittar något som jag vill tidigare..

Min förkylning har fortfarande inte släppt. hosta och snor i mängder. fyfy. 
funderar på om jag ska börja ta tag i livet ändå. motion till viss mängd och så kanske hjälper!
 
Tiden börjar gå iväg nu..
Ha en bra måndag.
//Lina

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, Självklart att man kommer när ens barn ringer om hjälp. Oavsett tiden på dygnet. Kramar Mamma

2008-09-29 @ 13:06:15
Postat av: Sandra

Hola !!

Trist att du inte han att se "hunkarna", men dom kanske inte var något att ha ändå, kan ju hoppas på det =)

Tråkigt att han ballar ur så ibland, men hoppas det är bra nu !!

Har du något jobb på gång eller?!

Hoppas det löser sig så snart som möjligt, jobbigt det där med jobb...

Ha det bäst kusin !!

Kram

2008-09-29 @ 17:12:28
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0