Bakfylle ! ! !

Att vara lite allmänt seg å bakfull e inte något att hänga i granen!
men sen att vi hade en kanon kväll igår gör de hela lite mer värt de liksom....

Gårdagen såg ut som följande!
åkte till frida runt sju, då Elin & Sanna redan va där, sen kom Thengan & lisa.
och sen kom allas våran egna MILF förbi! Angelica =)
Lina kom oxå förbi innan vi åkte iväg...
rolig tös dedära!
frida fick jobba som vanligt när vi ska ut, hon fixade våra frillor..
så snygga vi va.. =)
TACK!
sen kom vi allt igång endel...

Roligt att träffa Elin igen, blir ju inte så ofta!! =/
Men snart kommer vi elin. =)


Frida, Jag & Elin!


Här skulle vi va FULA!
Jag tycer bara att de va jag som lyckades med den uppgiften!!!



Söta Sara Theng!


Sanna "samantha" Berggren!


MILFen Angelica!


Elin & Frida!


Jag kom precis på att lisa inte fastnade på något kort, skamligt av mig.
tyckte hon va så fin i håret igår.





Lina, Flaskan & Elin!


Här e de skoprovning innan vi ska åka!


Elin kör loss i köket!


Frida & Lillepissen (Cleo)


Angelica & Jag!
Dom bilderna vi skulle vara seriösa på blev inte så bra så fick ta den oseriösa på oss!!!



Sista bilden för kvällen!
Frida blödde, från ingenstans, så hon fick HUSVAGNS PLÅSTER!

Tack tjejer för en kanon kväll. så J*vla roligt!
Får även tacka Aron för resan hem,
hoppas han kan tänka sig köra igen trots alla omvägar.. haha

Nu blire städ å sen får vi se..
Film någon?

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0