Idag!!

alltså, idag är jag ledig..
jag måste & vill hinna med mycke, men man orkar liksom inte.
några saker jag vill & måste hinna med idag är.
*Fixa en present
*Fixa fler inbjudnigar
*Tvätta
*Hämta väskan på jobbet
*Träna
*Sola
...........
men just nu orkar jag inget,
mensvärken stör mig, inget go i kroppen alls..
men kommer man in i duchen, fått fixat till sig kanske men blir lite piggare & kommer ut!!



filmen 2012.
helt okey,
tror man på de? njaa inte direkt som i filmens synpunkt men världen kanske kommer gå under förr eller senare.
se den iaf,
man får en liten tankeställare..

JAG HAR HITTAT MIN EGNA JULKLAPP TILL MIG SJÄLV!!!

jag har titta gööör länge på sånna här klockor, dom finns i huur många färger som hellst.
jag vill nog bara ha en svart & en vit..
de bästa är att Britt, har kontakter så hon får köpa dom för inpris istället för ut pris, och då måste man ju slå till.
denna vita kostar ut 1795:-
=)

Nu ska jag försöka ta tag i dagen.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0