Jobb, jobb & nya året!

vart tar dessa sista dagar vägen.
allvarligt.. Vad ska jag med allt till!
Att jobba är rätt skönt, då slipper man allt bekymmer utanför men man kan  ju  inte jobba 356 dagar om året, dygnet runt!!
phuu

Det nya året närmar sig, vi ska försöka få ihop en fest,
men jag skulle just nu ge vad som helst för att ge över till någon annan...
kanske inte någon blond direkt!
Men när allt är på plats och så, s¨å tror och hoppas jag att de kommer bli bra!!

Nu ska jag krypa ner intill F som redan sover, ta nässpray & en alvedon.
och hoppas att morgondagen inte slutar i kaos!

Nyårslöfte är på ingång faktiskt!

Vad har du på gång iår?????

//

Kommentarer
Postat av: Lisa

KRAM!!! Det kommer bli kanon på nyår! Ser fram emot o fira med dig! :)

2009-12-29 @ 13:26:44
Postat av: Sandra

Det kommer att bli en bra fest, det tror jag =)

Hmm vad jag har på gång, det återstår att se ;)

Vad är ditt nyårslöfte då?!

Mitt blir nog att ta några kilo på kroppen till, komma igång med joggandet igen för att må bra i kropp & knopp !!

Kram

2009-12-29 @ 16:53:37
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0