kort dag!!

Måndag idag då,, veckorna bara rusar iväg..
men idag blir de en kort dag.
på jobbet iallafall..
jag ska bara jobba från 12,45-18 (21,15)
sen åker jag och mamma raka vägen till henån,
jag ska vara med malin på ett Box pass på gymet! Ska bli roligt och spännande,
första gången för mig de dära.. =)

och imorgon Tisdag ska vi till Ullared /Gekås!!
jag, malin, mamma & saga är de som åker..
de ska bli roligt.
fast igår kände jag typ, varför ska man åka?
haha, men guud va jag ska handla, har inte jätte mycke pengar just nu som jag bara kan slänga iväg, men lite får man ju för dom kronorna.. =P
Nya handdukar, nya VITA lakarn, lite annat bös.
och så ska jag titta efter servetter & lite annat till nyår..
Hoppas hoppas de finns..!!!




Nu väntar jag in klockan, tills jag börjar jobba.
Väntar oxå på att posten ska svänga förbi med oriflame sakerna,
eftersom de är eva som beställt lite så är de ju bra om jag får med de ikväll så slipper man åka en "onödig" resa..
haha

Ha en bra månda & Tisdag..

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0