OMG!!!!

Nu är julklapparna inslagna och uppdelade...
Har "bara" kvar till Mamma, Elin, Mormor & farmor.
men till Mormor & Farmor är de så svårt tycker jag..
har ni någta tips?

Helgen som varit har jag mest jobbat..
Idolfinalen! Flickvännen borde skämmas varje dag resten av hennes liv för setta!
Umgåtts med sjuka människor. =P
Myst!
Jobbat!

jag är inte riktigt iform än.
har sovit hos mos & far två dagar nu!
och de är jobbigt.
jag vill så mycke!
kommer de bli bra? kommer man falla tillbax?

Orden som han sa bara svider..

Nu ska jag iaf sova..
Hoppas de kanske blie en tripp till Nossebro och Jenny imorn! =)

//


Kommentarer
Postat av: jelen

Ingår ja i dem "sjuka" människorna? :)

2009-12-15 @ 16:02:58
URL: http://jelenerikssson.blogg.se/
Postat av: till Jelen

ja tyvärr. men inte sjuka sjuka, utan sjukt roliga personer.. haha

natt

2009-12-15 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0