MADONNA here we come

fan va häftigt de kommer bli..
tack vare lisa så kommer vi åka på madonna. bokat och klart. 9e Augusti.
så nu ska de börjas pluggas låtar. iaf dom nya hon gjort..
Bra jobbat Lisa.


Annars händer de inget i mitt liv.
Jag är arbetslös. än så länge är de bara skönt att vara hemma.
jobbade tre dagar föra veckan. så har inte känt av de än....
de enda jag pysslar med på dagarna e i princip att jag grejar.
idag har jag slängt ut alla kläder, handdukar o sånt och vikt in de och möblerat lite..
Nu är de skönt.
annars går jag ur och går lite, solar lite. =) gör inte mycke alls.
Jag hatar redan nu arbetsförmedlingen.
fattar inget och tanten blev sur på mig för jag ville ta taxi kort för jag frågade om dom kunde hjälpa till ekonomiskt. hmm.
så nu hoppas jag innerligt på jobbet i thn. men samtidigt inte alls. haha. jobbigt de där. så bekväm av sig när man är van att jobba i grästorp och slippa bo i bilen. hehe



Helgen som har varit va rolig.
va hos mamma på tuppeweare party på fredagen, fick till och med fredrik. 
Så nu tror jag att han ska ha ett party för sina kill kompissar, hade vart såå roligt. varför skulle inte de gå??
han gillade iden. han blev ju själv helt såld på alla saker. hehe..

på lördagen va vi hos kusin håkan i götene, robban va där med. de blev hatt kväll och spel på nindento 8bits.
elle hur man skriver.
Lite roligt när man alltid spela de som liten..
och sen efter några groggar för killarna sjöng och spelade dom för fulla muggar.
drog hemmåt vid 3 tiden.. 
skönt ändå att sova hemma. (jag som privat chafför för fredrik typ varje helg.)

       
Spelet... Jag och min Hatt.... fredik och robban med sina hattar. =P

Söndagen blev de pizza och film med frida och niclas..

   
Jag och Töserna på kronan för två veckor sen.
Sjukt roligt vi hade..
Tack..


Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst har sidan blivit fin, är sååå njöd med designen.

Söta Miian som hjälpt mig igen ;)

Vad slitet att du inte har hittat någoy jobb än men det kommer ska du se...

Skönt att ta en lite paus hemma och känna efter lite kan jag tro.

Sååå drygt att gå till arbetsförmedlingen, känns inte som dom vill hjälpa till trots att det är deras jobb =(

Jo om kalaset, hörde det av Lotta.

Tror att jag/vi kommer, ev ska vi hjälpa Frida och Lillen att flyttastäda men det är inte riktigt hundra än, men blir det inte så så kommer jag/vi ;)

Låter som en rolig kväll med hattparty och nintendo, skönt för Fredrik som har en privatchaffis =P

Om Fredrik fixar ett plastparty så ska jag nog få K att kommma dit, han behöver massa plastburkar =)

Ha det bäst kusin och lycka till med jobbsöknadet !!

Kram

2009-02-09 @ 22:20:52
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0