överraskning eller flopp??

då är de torsdag.
imorn fyller man då stadiga 22. haha
något att fira eller inte..

jag vaknade med enorm förkylning. så nu är de tydligen min tur.. 
näsan går ej att andas i, bara snor som kommer igenom..
Kan knappt svälja, nyser och hosar ikapp, men just nu leder nog nysningarna.
 
Är inte jätte pigg, men går runt och grejar..
imorn får man nog något besök, mamma och mormor iaf..
ska se vad man ska hitta på att bjuda på då. =) TIPS på lätt och gott??

PÅ lördag ska jag ha lite kalas/fest eller vad man ska kalla de..
tänkt att ha "vuxen" fiskedamm.. vet ej vad jag ska hitta på till godispåsarna..
ska till "jobbet" och se om man kan få ihop lite saker. hmmm...

Då till frågan. min överrskning eller floppen!!!
Bilderna kanske säger sitt........ =)

       
Den är ju väldigt röd fortfarande...
Men va tycks?? =)

Skulle bara pka och titta på två alternativ i tisdags hos han som gjotde den. och blev helt såld på denna, va precis något sånt här jag verkligen hade tänkt mig..
Så de blev britsen direkt.. =)
Tack Johnny.

Nu ska de hängas tvätt, äntligen kommit ikapp med hägen med sängkläder..
Sen blir blir de lite handla..
Ha en fin Torsdag..
//Lina

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Godmorgon å jätte Grattis på födelsedagen 13/2 och vicken fin tatuering den va jätte läcker ha en bra dag och krya på dej kram

2009-02-13 @ 09:02:10
Postat av: Caroline!

Hej! Jätte stort Grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en super bra dag!! Å sen Tatueringen va skit snygg!! Vill juh se den i verkligheten med juh.. hehe.. Glöm ej tatueringsmässan 27-28 februari på Folkets Hus jag jobbar så hoppas vi syns!! Ha det gott! Kram Carro

2009-02-13 @ 14:17:48
URL: http://tibblin.bloggspace.se
Postat av: Veronica Axelsson

Kikar in och säger Grattis från Sandras blogg.

Hoppas du får en bra dag.

Kram// V

2009-02-13 @ 15:58:38
URL: http://veronicaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skickar ett GRATTIS här oxå kusin =)

Läcker tattoo, nu är du oxå fast i träsket kan jag tro?! =)

Ha en fortsatt bra födelsedag och ha det sååå skoj imorgon på PARTYT =P

Kram

2009-02-13 @ 20:29:34
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Tack vad söt du är som tycker det ;)

Det ska bli såå skoj att bli sambo, någon som väntar på en när man kommer hem, vilken känsla.

Och köpa och fixa med en massa nytt, ska bli superskoj =)

Hoppas allt är toppen med dig/er !!

Kram på dig

2009-02-16 @ 18:35:10
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0