skruttan...

idag ahar de blivit en tripp till trollhättan.
ingen shopping eller något.
skulle besiktiga bilen.
en rolig sak va när vi gick över bilen i veckan så sa jag till Fredrik att vi skulle sätta en avgasklämma innan ljuddämparen.. men neej då he håller..
på väg till hallen så dunkar de till och bilen låter som ett riktigt åk. som en sån där volvoraggare ni vet..
Och jajjemen, där jag ville satt fast hade de gått av. ett telefonsamtal till fredrik och fler asgarv åkte vi in på bessiktningen...
fick en jätte trevlig tjej som skrattade lika mycke som jag och sandra..
så fick  man lite mer fel. men de va liksom "bra fel" förslitnings varor..
en styrled och en spindelled. och självklart avgasröret då..
så de va helt okey.. blev faktiskt nöjd. =)

sen åkte vi med ljud åbäket till överby, gick in och tittadepå en bur till sandras vovve.
och åkte till den lilla lilla godisaffären.. GODIS JÄTTEn.. mmm
köpte för 50 kr.

Så på Lördag när jag sitter själv och tittar på film hos syster malin när hugo somnat ska jag lyxa till de.. =)
ska passa den underbara lille killen lördag till Söndag. Ska bli så roligt..

          
Lite äldre bilder. men så söt

idag ska jag kanske bli klippt. =) om frida orkar och hinner.
jag känner att jag inte har råd och betala "full pris" just nu.

jävla A-Kassan. fick första ersättningsbrevet idag. 0,00kr.
förde tydligen ska dra bort 7 Karens dagar innan man börjar få pengar, så halva nästa kort ska oxå dras bort. så jävla pissigt. helvete..
jaja, men sen hoppas jag att de inte ska vara några mer problem..

fredrik va och bytte strängar på elgitarren igår, så nu är de ett klarare ljud, han är så nöjd.
så idag blir de nog lång spelning för honom. så får passa på att hitta på något ikväll.

Nu ska de göras lite mat och sen får man se vad de blir.
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0